• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Zentiva va lansa un nou medicament destinat tratarii osteoporozei

Zentiva va lansa un nou medicament destinat tratarii osteoporozei

In contextul incidentei ingrijoratoare a "bolii tacute", osteoporoza,  Zentiva, unul dintre liderii locali ai industriei farmaceutice din Romania, va lansa RisendrOS (35 mg) (Rx) – primul medicament generic care contine drept substanta activa risedronatul sodic.

RisendrOS (35 mg) este un medicament care se elibereaza pe baza de prescriptie medicala si se afla pe lista de medicamente compensate 50%. Este indicat in tratamentul osteoporozei post-menopauza pentru reducerea riscului de fracturi vertebrale si de sold, este accesibil din punct de vedere financiar si bine tolerat de catre pacienti. 
 
"Dat fiind faptul ca in Romania situatia persoanelor nediagnosticate sau tratate necorespunzator indica inca un potential foarte mare de crestere a acestui segment de produse farmaceutice, si tinand cont ca avem in plan o ampla campanie de informare si educare asupra pericolelor netratarii osteoporozei, consideram ca obiectivele pe care ni le-am asumat sunt perfect realizabile. Odata cu lansarea RisendrOS (35 mg), ne asteptam ca numarul pacientilor care sa aiba acces la tratament adecvat sa creasca in 2009 cu cel putin 25%", a declarat Marilena Covaciu, Product Manager GUP.

"Suntem foarte increzatori in avantajele competitionale unice ale RisendrOS (35 mg). Principalul avantaj al risedronatului sodic, evidentiat prin studii realizate de catre specialisti in domeniu, consta in eficienta sa atat in reducerea riscului de aparitie a fracturilor vertebrale, cat si a fracturilor articulatiei soldului, spre deosebire de alte substante active. De asemenea, efectele benefice sunt resimtite inca din primul an de terapie, in comparatie cu o perioada mult mai lunga necesara altor substante active".

Conform estimarilor specialistilor, piata produselor pentru tratarea osteoporozei, atat originale, cat si generice, se va ridica in 2008 la valoarea de 103 milioane RON, in crestere cu 52% fata de 2007 (68 milioane RON). In ceea ce priveste volumul, cresterea este de 38%, de la 760.000 unitati in 2007 la estimativ 1.000.000 unitati in 2008.

"Avem de-a face cu o piata foarte dinamica si competitiva. Daca tinem cont de numarul mare de pacienti inca netratati sau tratati neadecvat, ritmul de crestere se va mentine in continuare", a concluzionat Marilena Covaciu.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//