Pe 4 si 5 iulie, SMARK organizeaza prima editie a conferintei Marketing ~ for Women, un eveniment ce isi propune sa faca lumina in relatia ~ complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de ~ multe ori portretizate cliseic ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Sanse castigi maini de poker
Marketing for Women 2013 - marketeri, sociologi si publicitari dezbat caracteristicile femeilor din target-ul comercial

Pe 4 si 5 iulie, SMARK organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Women, un eveniment ce isi propune sa faca lumina in relatia complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de multe ori portretizate cliseic sau foarte pe scurt in brief-urile campaniilor de comunicare. Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.
De-a lungul celor doua zile de conferinta, peste 20 de speakeri romani si un invitat international vor dezbate teme relevante pentru cei intersati de cunoasterea consumatorului feminin.
Principalele teme abordate de conferinta sunt:
- Portretul consumatoarelor din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri;
- Consumul de media si canalele cu cele mai bune rezultate;
- Relatia femeilor din target cu brand-urile: de la trial pana la fidelizare;
- Abordari strategice ale diferitelor target-uri feminine: adolescente / fashioniste / mame / sotii;
- Influenceri si celebrity endorsement in comunicarea cu target-ul feminin;
- Best practices: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes.
Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 17 iunie inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.
In prima zi dezbaterile se vor duce in jurul consumatorului feminin, pornind de la studiile de piata locale si trend-urile, valorile si consumul de media preferate de catre femei. Invitati in cele 3 paneluri sunt: Mircea Toma (Presedinte, Active Watch), Ionut Codreanu (Expert in cercetare si analiza media, Active Watch), Mugur Ciumageanu (Psihoterapeut), Daniela Buzducea (Director Advocacy, World Vision), Rodica Mihalache (Head of Consumer and Business Insights, Starcom MediaVest), Cristina Craciun (Head of Qualitative Research, IPSOS Research), Lacramioara Loghin (Managing Director, Exact Cercetare si Consultanta), Stefan Andrei (Business & Product Development Consultanta, Exact Cercetare si Consultanta), Deniz Coaca (Strategic Planner & Online Specialist, FRIENDS Advertising), Raluca Vasile (Brand Strategist, BrandFusion), Arina Ureche (General Manager, BRAT) si Lana Balana (Designer).
In cea de-a doua zi, Ben Grossman (Senior Strategist, Jack Morton Worlwide) va prezenta rezultatele raportului Beyond Pink, un studiu realizat anul trecut la nivel global ce investigheaza tendintele in marketing-ul adresat femeilor. Ceilalti invitati vor prezenta studii de caz ale unor brand-uri locale care au reusit sa gaseasca cele mai potrivite abordari strategice pentru femeile din target.
Iulia Boanca (Senior Brand Manager Laundry, Unilever South Central Europe) va prezenta un studiu de caz al brand-ului Dero si al product placement-ului in videoclipul Loredanei Groza, Diana Ceausu (Head of Strategy, McCann Erickson) va vorbi despre directia strategica catre mame a Doncafe, Andreea Dobranici (Senior Art Director, Atelier Sapte) si Ioana Borza (Marketing Manager, Farmec) vor explica cea mai recenta campanie Nufar & Triumf.
Ioana Mucenic (visionary managing director, pastel) descrie programul de CSR al AVON Romania, Simona Carabus (Business Director HOSA, G2 Romania) va vorbi despre programul de fidelitate dezvoltat in Balcani de catre Pampers. In ultimul panel al conferintei Laura Nedelschi (Creative Director, TBWA), Adela Dan (Senior Copywriter, McCann Erickson), Martin-Emilian Balint (Creative Director, HIPPOS) si Corina Bacanu (Experienced Creative, THE SECRET SERVICE) vor propune solutii creative pentru a reda femeilor din Romania increderea in propriile forte.
Marketing for Women 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHow. Transportator oficial este Air France, iar creative food partner este frufru. Evenimentul este sustinut de Agrafa, 360 Revolution, Trade Media si Casa de Traduceri.
Partenerii media ai evenimentului sunt: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Cariere, The Institute, HotNews, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Business Woman, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info