Câştigătorii celei de-a zecea ediţii a Romanian EFFIE Awards au fost premiaţi ~ în cadrul Galei Effie România 2013, care a avut loc pe 10 ~ iunie 2013, la Opera Naţională București.În cadrul festivităţii de premiere au fost ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
EFFIE 2013 - 30 de campanii câştigătoare la a zecea editie EFFIE Awards

Câştigătorii celei de-a zecea ediţii a Romanian EFFIE Awards au fost premiaţi în cadrul Galei Effie România 2013, care a avut loc pe 10 iunie 2013, la Opera Naţională București.
În cadrul festivităţii de premiere au fost acordate 31 de trofee, dintre care un Grand Effie, 13 trofee de aur, șapte de argint şi 10 de bronz.
Au fost premiate 18 agenţii de comunicare: 23 Communication Ideas, Arsenoaiei & Mătăşel, CAP, Cohn & Jansen JWT, DraftFCB, G2 România, GMP Advertising, GMP PR, Graffiti BBDO, Leo Burnett & Target, McCann Erickson România, Ogilvy & Mather, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom MediaVest Group, UM România.
McCann Erickson România a plecat acasă cu cele mai multe premii, cinci la număr, urmată de Leo Burnett & Target, care a câştigat patru premii, și Graffiti BBDO cu trei premii.
McCann Erickson România a câştigat Grand Effie cu campania “National Consumer Promo”, pentru brandul Sprite, campanie care a câştigat şi aurul la categoria Non-alcoholic beverages, două trofee de aur pentru campaniile “ROM gives you the kick to finish what you started” (ROM), “Vodafone Brand Relaunch” (Vodafone), şi un trofeu de bronz pentru “Food is fun” (Maggi Fidelicios).
Trofeele de aur au fost acordate în următoarele categorii: Alcoholic Beverages - Beers - campania “Only taste matters” (Ciuc Premium Natur Radler), semnată de 23 Communication Ideas; Brand Experience - “For experimentalists since 1615”, campania Grolsch a celor de la Arsenoaiei & Mătăşel; Corporate Reputation, Image & Identity – “Vodafone Brand Relaunch”, McCann Erickson pentru Vodafone; David vs. Goliath - campania „Vote for purity”, pentru Aqua Carpatica, semnată de Cohn&Jansen JWT; Digitally Led Campaigns - campania “Nostalgia”, realizată de Publicis pentru Pegas; Financial services - campania “Spend and Save” pentru ING Card Complet, semnată de CAP; Media & Entertainment – “For Any Sport Addicts” pentru Dolce Sport, semnată de GMP Advertising; Media Innovation – “Second-Life for Mihai Neşu Foundation”, o campanie realizată de Leo Burnett & Target pentru Gazeta Sporturilor; Non-alcoholic beverages – trei campanii - “Today. Same as yesterday”, Pepsi, Graffiti BBDO / “The Supreme Balance for body & mind”, Bucovina, Leo Burnett & Target / “National Consumer Promo”, Sprite, McCann Erickson; Snacks, confectionery and deserts – “ROM gives you the kick to finish what you started” (ROM), semnată de McCann Erickson și Sustained Success – “A beer in a thousand”, brand Ciuc Premium, înscrisă de 23 Communication Ideas.
Competiţia Romanian EFFIE Awards 2013 a fost extinsă anul acesta la 28 de categorii de concurs (cu 6 mai multe decât în 2012), toate categoriile având proiecte înscrise. Juriul Romanian EFFIE Awards a fost prezidat de Jim Taylor, Head of Integrated Activity Planning Capability, Global, SABMiller, și a fost format din 50 de reprezentanți seniori ai industriei de marketing și comunicare din România. Aceștia au evaluat campaniile din perspectiva rezultatelor de vânzări și a obiectivelor de comunicare atinse și depășite.
În competiţia din acest an au concurat 112 campanii, înscrise de către 29 de agenţii şi companii.
EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info