• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Transilvania ocupa pozitia a 6-a in Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata

Banca Transilvania ocupa pozitia a 6-a in Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata

Banca Transilvania se afla pe pozitia a 6-a in Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata ("High Impact Brands") si pe locul 4 in clasamentul realizat la categoria Banci – asigurari, conform unui studiu realizat de Synovate, in exclusivitate pentru revista BIZ. Sursa indicata a mai publicat, cu aceeasi ocazie, un top general al celor mai cunoscute 50 de branduri – romanesti si straine – printre care se numara si Banca Transilvania.

Esantionul cercetarii a cuprins 100 de mii de persoane, cu varste cuprinse intre 18 si 54 de ani, provenind din toate categoriile sociale si din mediul urban. Studiul, realizat in perioada aprilie – mai 2008, s-a bazat pe cercetare calitativa si cantitativa. Pentru topul brandurilor s-a tinut cont de urmatoarele criterii: primul brand mentionat, respeciv marci mentionate spontan – fara a tine cont de categoria /domeniul de activitate si de folosirea /nefolosirea acestora.

"Ne bucura aceste rezultate deoarece brandul BT este construit prin efortul sustinut al unei echipe formate din aproape 6.500 de angajati. Suntem cea mai mare institutie bancara cu un capital majoritar romanesc, iar brandul ne-a adus un important capital de imagine si de simpatie, precum si clienti, angajati, parteneri de afaceri si avantaje competitive", a declarat Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.

BT este (re)cunoscuta pe piata ca fiind Banca Oamenilor Intreprinzatori si a devenit in timp o companie foarte vizibila – din toate punctele de vedere: cu identitate de corporatie bine definita, standarde & standardizare, rezultate financiare remarcabile, peste 520 de unitati localizate in toate zonele importante din tara, oferta pentru segmente diferite de clienti, prezenta atractiva on-line etc. Banca Transilvania s-a impus prin sustinerea spiritului antreprenorial romanesc, de multe ori fiind deschizatoare de drumuri, datorita dinamismului si "ambitiei proiectelor". Banca Transilvania inseamna credibilitate, rapiditate, spirit de echipa, idei, energie si, foarte important, (a face lucrurile cu) suflet.

Arhitectura de brand a Bancii Transilvania cuprinde si alte marci comerciale, cum sunt cele ale subsidiarelor Grupului Financiar Banca Transilvania: BT Asset Management S.A.I. S.A, BT Direct, BT Investments, BT Leasing, BT Securities sau BT Aegon. De asemenea, sunt produse si servicii care poarta marca "BT": BT 24 – Internet Banking, BT Ultra – Home Banking etc.

Notorietatea brandului BT a determinat banca sa construiasca in timp o intreaga "familie de branduri", lansand pe piata si alte marci de impact, cum sunt: BT Cafè - prima cafenea bancara din Romania; Academia BT - centru intern de informare si formare profesionala, precum si de integrare in organizatie a noilor angajati; BT Golf Cup - turneu de golf organizat anual, ajuns la cea de a 6-a editie; Clujul Are Suflet – fundatie a carei activitate este dedicata tinerilor cu varste intre 14 si 20 de ani, care provin din familii defavorizate si din centre de plasament. O alta marca de notorietate este Clubul Intreprinzatorului Roman, prin intermediul caruia BT ofera segmentului de afaceri suport, consultanta si un program de networking pentru cei aproape 10.000 de membri ai sai. Informatii despre aceste proiecte se pot afla accesand site-urile: www.bancatransilvania.ro, www.clujularesuflet.ro si www.btclub.ro.

Cel mai cunoscut mijloc neconventional de promovare a produselor bancii si, implicit, a Bancii Transilvania, este personajul "Zanul". Acesta s-a dovedit a fi o solutie perfecta la ceea ce Banca Transilvania si-a propus, adica sa "indeplineasca" dorintele micilor intreprinzatori. Datorita notorietatii acestui personaj, aria de influenta s-a diversificat si asupra segmentului de retail, dar si pentru alte tipuri de campanii, iar alegerea s-a dovedit a fi mai mult decat inspirata.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//