• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Scoala de inovatie, editia a doua - proiect realizat de Ogilvy PR

Scoala de inovatie, editia a doua - proiect realizat de Ogilvy PR

Ogilvy Public Relations Bucuresti semnează cea de-a doua editie a programului de educatie “Scoala de inovatie”, realizat în cadrul platformei de responsabilitate socială Adrem Invest „Viitorul alege inovatia”.

Programul “Scoala de inovatie” realizat pentru Adrem Invest –  companie românească orientată către inovatie, specializată în ingineria tehnologică – are ca obiectiv încurajarea inovatiei în rândul liceenilor din regiunile în care compania îsi desfăsoară activitatea. Derulat ca program pilot, în 2012, „Scoala de inovatie” este lansat în acest an într-o formulă extinsă pentru liceenii din 18 resedinte de judet. Programul se desfăsoară si în acest an cu aprobarea si sustinerea Ministerului Educatiei, Cercetării, Tineretului si Sportului.

„Am primit anul trecut  sute de reactii pozitive din partea elevilor înscrisi în Scoala de Inovatie, un motiv suficient pentru a alege să continuăm programul si în acest an, într-o formulă extinsă. Noutatea din acest an este cresterea numărului de orase înscrise în program, de la 3 la 18, cât si formula în care realizăm competitia si cursurile. Vrem să provocăm liceeni să fie inovatori si să le dăm încredere că ei pot fi agenti ai schimbării, urmând ca pe cei mai buni dintre acestia să-i invităm în Tabăra Scolii de inovatie,” a declarat Simona Cojocariu, Director Marketing si Comunicare, Adrem Invest.

Programul include o competitie de proiecte si o tabără educativă pentru cei mai inovativi liceeni, urmând ca, la sfârsitul acesteia, Adrem Invest să premieze cele mai bune proiecte. Premiul cel mare constă într-o finantare de 5.000 de euro pentru realizarea proiectului.

În prima editie a Scolii de Inovatie, desfăsurată anul trecut, s-au înscris 500 de elevi din 3 orase din tară (Craiova, Târgu Mures si Suceava).

Programul “Scoala de inovatie” este comunicat printr-o platformă online dedicată, pagina de Facebook a progamului, www.facebook.com/Scoaladeinovatie, cu o aplicatie specială în care participantii pot afla informatii despre program si pot discuta direct cu organizatorii.

Prima etapă se desfăsoară pe pagina de Facebook a proiectului, în perioada 1 iunie – 7 iulie 2013. Elevii sunt invitati, în echipe de câte două persoane, să îsi înscrie ideea inovatoare, care ar putea fi aplicată în diverse domenii. În luna august, echipele câstigătoare vor intra în Tabăra Scolii de Inovatie. Aici vor experimenta inovatia prin activităti creative, sportive si educationale, în domenii precum artă, mediu, sport sau tehnologie. La finalul taberei, vor fi alesi câstigătorii Scolii de inovatie.

Comunicarea programului este sustinută printr-o campanie coordonată de Ogilvy Public Relations Bucuresti la nivel national.

Programul a fost dezvoltat si implementat de către echipele:

Adrem Invest: Simona Cojocariu - Director Marketing si Comunicare, Andrada Georgescu - Specialist Marketing.
Ogilvy PR:  Claudia Mihalascu - Business Unit Director, Raluca Mănăilă - Account Manager; Luana Roth – Social Media Manager.

Adrem Invest este companie românească orientată către inovatie si specializată în ingineria tehnologică. Alcătuită din 4 divizii: Ingineria Proceselor, SCADA & Automatizări, Servicii Integrate si Energii Verzi, cu o cifră de afaceri de aprox 40 milioane de EURO în 2012 si un număr de peste 900 angajati, Adrem Invest oferă solutii tehnologice inovatoare care eficientizează activitatea companiilor partenere.

Fondată în 1999, Ogilvy Public Relations este biroul din România al retelei internationale de renume în domeniul relatiilor publice, parte a grupului WPP. În România, agentia face parte din grupul Ogilvy si oferă servicii specializate de corporate communication si consumer marketing, având divizii specializate de healthcare, technology, social marketing si social media. Orientată către managementul reputatiei clientilor săi, echipa de specialisti Ogilvy PR asigură servicii complexe de comunicare de brand, comunicare B2B, influencers management, corporate responsibility, comunicare internă, crisis management, digital influence. Din portofoliul Ogilvy Public Relations fac parte LG Electronics, Pfizer, Caroli Foods Group, Campofrio, Sonae Sierra, Romastru Trading, Adrem Invest, Comisia Europeană, precum si alte mărci si companii locale si internationale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//