Say, unul dintre principalele lanturi de retail din domeniul comunicatiilor mobile si ~ digitale din Romania, va deschide la Targu-Jiu, cel de-al 80-lea magazin din ~ retea si al doilea in acest oras. La aproape 1 an de ~ la intrarea pe piata, magazinele Say, ...
- EUR:
- USD:
Promotie de Brand
Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de reteaUtilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand
Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lorToshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand
Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BTBanca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- SmartEstate.ro
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- www.laronef.com
- inele de logodna
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Stiri sport, fotbal, divertisment
Say va deschide cel de-al 80-lea magazin din retea la Targu-Jiu
Say, unul dintre principalele lanturi de retail din domeniul comunicatiilor mobile si digitale din Romania, va deschide la Targu-Jiu, cel de-al 80-lea magazin din retea si al doilea in acest oras. La aproape 1 an de la intrarea pe piata, magazinele Say, detinute de compania MCS Communications, opereaza in 37 de orase, fiind localizate, in principal, in cadrul centrelor comerciale, galerii comerciale si mall-uri.
"Speram sa incheiem anul acesta cu 100 de magazine Say in principalele orase ale tarii, iar anul viitor vom continua extinderea retelei. Vizam in special orasele cu peste 50.000 locuitori, prioritara fiind acoperirea tuturor localitatilor resedinta de judet", a declarat Mihai Motora, General Manager MCS Communication.
Lantul Say s-a dezvoltat atat organic, prin deschiderea de noi magazine, cat si prin preluarea locatiilor a 46 de magazine Turbo si a 6 magazine Future Shop, dintre care 36 au trecut anul acesta printr-un proces de rebrandare si se numesc in prezent Say. In luna octombie 2008, expansiunea retelei va continua in orasele Slobozia si Petrosani, unde se vor deschide primele magazine Say, dar si in orase in care retailerul este prezent deja, precum Suceava, Bacau, Oradea, Pitesti, Deva si Bucuresti.
Magazinele Say propun un concept nou de retail pe piata romaneasca si un mix bogat de produse, accesorii si servicii din sfera telefoniei mobile, televiziunii digitale, foto, internet, mobile content si incarcare electronica.
"Say vine in intampinarea clientilor care isi doresc un magazin abundent in produse si servicii din zona comunicatiilor, de unde pot sa aleaga in voie, dar in acelasi timp au nevoie de o structura ordonata si clara a tot ce inseamna expunere in magazine", a mai explicat Mihai Motora.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info