• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Say va deschide cel de-al 80-lea magazin din retea la Targu-Jiu

Say va deschide cel de-al 80-lea magazin din retea la Targu-Jiu

Say, unul dintre principalele lanturi de retail din domeniul comunicatiilor mobile si digitale din Romania, va deschide la Targu-Jiu, cel de-al 80-lea magazin din retea si al doilea in acest oras. La aproape 1 an de la intrarea pe piata, magazinele Say, detinute de compania MCS Communications, opereaza in 37 de orase, fiind localizate, in principal, in cadrul centrelor comerciale, galerii comerciale si mall-uri.

"Speram sa incheiem anul acesta cu 100 de magazine Say in principalele orase ale tarii, iar anul viitor vom continua extinderea retelei. Vizam in special orasele cu peste 50.000 locuitori, prioritara fiind acoperirea tuturor localitatilor resedinta de judet", a declarat Mihai Motora, General Manager MCS Communication.

Lantul Say s-a dezvoltat atat organic, prin deschiderea de noi magazine, cat si prin preluarea locatiilor a 46 de magazine Turbo si a 6 magazine Future Shop, dintre care 36 au trecut anul acesta printr-un proces de rebrandare si se numesc in prezent Say. In luna octombie 2008, expansiunea retelei va continua in orasele Slobozia si Petrosani, unde se vor deschide primele magazine Say, dar si in orase in care retailerul este prezent deja, precum Suceava, Bacau, Oradea, Pitesti, Deva si Bucuresti.

Magazinele Say propun un concept nou de retail pe piata romaneasca si un mix bogat de produse, accesorii si servicii din sfera telefoniei mobile, televiziunii digitale, foto, internet, mobile content si incarcare electronica.

"Say vine in intampinarea clientilor care isi doresc un magazin abundent in produse si servicii din zona comunicatiilor, de unde pot sa aleaga in voie, dar in acelasi timp au nevoie de o structura ordonata si clara a tot ce inseamna expunere in magazine", a mai explicat Mihai Motora.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//