• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mallul AFI Palace Ploieşti a ajuns la un grad de inchiriere de aproape 90%

Mallul AFI Palace Ploieşti a ajuns la un grad de inchiriere de aproape 90%

AFI Europe România a închiriat aproape 90% din AFI Palace Ploieşti, primul şi singurul mall modern aflat în construcţie în centrul oraşului Ploieşti, care se va deschide pe 3 Octombrie 2013.

Noile contracte de închiriere, care au fost semnate recent, includ Koton, renumitul brand internaţional de modă, care a închiriat 1.000 metri pătraţi pe coridorul fashion. Koton se alătură unei lungi liste de branduri de modă, de divertisment, de petrecere a timpului liber si de servicii, care au semnat recent contracte de închiriere, precum Smyk, Vicina, Hello Kitty, Sabon, Cărtureşti, Jack and Jones, Braiconf, Leonardo, Kenvelo şi multe altele.

Pe parcursul ultimelor zile, AFI a semnat, de asemenea, un acord de închiriere de 2.200 metri pătraţi cu ”Moving”, un lanţ de cluburi de fitness din România în plină ascensiune, cu locaţii în Otopeni, Bucureşti (se va deschide în curând), Iaşi, Cluj şi, acum, în Ploieşti.

Ultimele închirieri se adaugă unei liste ample de chiriaşi, în care sunt incluşi hipermarketul Cora, Flanco, H&M, New Look, Reserved, Musette, TimeOut, Collins, Nike, Aldo, Motivi, Otter, Lee Cooper, Il Passo, B&B, Jolidon, ID Sarrieri, MOA, Kitchen Shop. Mai mult decât atât, o serie de branduri exclusiviste se află la momentul actual în stadiul negocierilor finale.

Zona de restaurante este deja închiriată în totalitate unor branduri precum KFC, McDonald’s, El Bacha Restaurant, Pizza Dominium, Thang Long Vietnamese food şi altele.

”Atunci când construieşti mixul şi proporţia corectă de businessuri într-un mall, adică branduri de modă, de servicii, de petrecere a timpului liber şi de divertisment, concetrându-te, în acelaşi timp, numai asupra brandurilor de vârf, clienţii dispun de o mai mare varietate de activităţi atunci când vizitează mallul, ceea ce le îmbunătăţeşte experienţa de cumpărare şi satisfacţia. Acest lucru este cu atât mai valabil în cazul mallurilor localizate în centrele oraşelor, cum este cazul AFI Palace Ploieşti”, a declarat David Hay, CEO AFI Europe România.
 
Datorită succesului în închirierea mallului, AFI a înaintat cu lucrările la Faza a 2-a, concentrându-se pe extinderea chiriaşilor din zona entertainment şi pe atracţii. Faza a 2-a va oferi 4.000 de metri pătraţi în plus pentru închiriere. O mare parte din spaţiu a fost deja închiriat unor operatori internaţionali din industria de divertisment, precum Cinema City, cel mai mare operator de cinema din România şi din întreaga Europa Centrală şi de Est. Cinema City a semnat un acord pentru complexul său de cinema în spaţiul nou extins.

Într-un alt centru de divertisment din cadrul AFI Palace Ploieşti, operatorul internaţional Ice-Rink, prezent şi în AFI Palace Cotroceni, va deschide un patinoar spectaculos de 450 metri pătraţi, care va fi operaţional pe tot parcursul anului. Cinema-ul XD (cinema 6D), precum şi centrul Play Station au semnat, de asemenea, un contract de închiriere şi vor fi localizate aproape de patinoar. Complexul Ice Rink, incluzând spaţiul de joacă al copiilor, va fi dat în funcţiune odată cu marea deshidere a mallului.

Combinaţia completă de distracţii va confirma AFI Palace Ploieşti ca principalul mall şi centru de cumpărături din Ploieşti. Conceptul unic pe care AFI Europe l-a folosit pentru a proiecta AFI Palace Ploiesti este unul generator de trafic, care va influenta in mod direct cresterea cifrei de afaceri a retailerilor.

După încheiere (Faza 1 şi 2), AFI Palace Cotroceni va oferi o suprafaţă închiriabilă totală de 33.000 metri pătraţi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//