• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Agricover a investit 300.000 de euro in 28 de silozuri si baze

Agricover a investit 300.000 de euro in 28 de silozuri si baze

Grupul Agricover, furnizor de solutii complete pentru agricultură, a investit în ultimul an peste 300.000 de euro în cele 28 de silozuri si baze ale sale, în efortul de a asigura servicii de calitate partenerilor săi. Compania este preocupată în permanentă de consolidarea raporturilor cu fermierii, transparenta în relationarea cu acestia fiind o conditie esentială.

În acest sens, Grupul a demarat campania „Ziua portilor deschise Agricover”, eveniment prin care fermierii sunt invitati să testeze calitatea serviciilor din silozurile Agricover. Astfel, acestia pot urmări modul de lucru al companiei, de la preluarea cerealelor, prelevarea probelor si analiza acestora, până la receptionarea lor.

 „Grupul Agricover întelege că fermierii au nevoie de puncte de preluare a produselor în proximitate, pentru a reduce cheltuielile cu transportul, si de promptitudine în preluarea recoltelor. Vom continua să investim în extinderea si dotarea retelei de silozuri pentru a răspunde cerintelor clientilor nostri. Ne preocupă constant consolidarea relatiilor cu fermierii si ne dorim ca acestia să aibă încredere totală în calitatea serviciilor noastre. De aceea, portile silozurilor Agricover sunt deschise si toată lumea poate constata că lucrăm cu echipamente performante, în standarde omologate, si cu echipe bine pregătite”, a declarat la Rm. Sărat Marius Panaite, directorul Diviziei Silozuri  a Grupului Agricover.

Agricover Silozuri, divizie a Grupului Agricover, are peste 1500 de clienti si o retea de silozuri amplasate în cele mai importante bazine agricole din România, capacitatea de stocare actuală fiind de peste 600.000 de tone, plasându-se astfel ca  cel mai mare depozitar din România.  Din 2012, divizia este prezentă si în Banat cu o bază si un siloz în judetul Harghita - Tinca si Marghita.  Agricover Silozuri mai detine  două statii de conditionare si calibrare a produselor agricole si  semintelor. Toate locatiile sunt dotate cu aparatură omologată si verificată . Compania investeste continuu în cresterea nivelului tehnic al angajatilor, în special al laborantilor, pentru a asigura standardele înalte de profesionalism si etică.

„Ziua portilor deschise Agricover” este un eveniment care va avea loc în această lună în următoarele locatii: Pogoanele (7 iunie 2013), Costesti (11 iunie 2013), Tinca (26 iunie 2013) si Marghita (27 iunie).

Grupul Agricover este singurul furnizor de solutii complete pentru agricultură din România, un integrator în circuitul serviciilor si  produselor, detinând pozitia de lider pe piata de agribusiness. Înfiintată în anul 2000, prin fuziunea dintre SC Comcereal SA Buzău si Ulvex SA, compania Agricover si-a extins afacerile în domeniul agribusiness-ului,  construind un modelul de business ca integrator între fermieri si industria alimentară.

Având peste 600 de angajati, Grupul Agricover include: Agricover Distributie, Agricover Cereale, Agricover Silozuri, Agricover Logistică, Agricover Credit IFN, Agricover Livestock,  Agricover Bulgaria.

Solutiile integrate oferite fermierilor includ semintele, îngrăsămintele, motorina, produsele fitosanitare, consultantă tehnică de specialitate, suport financiar, asigurarea recoltei, servicii logistice si de siloz, precum si sprijin în valorificarea recoltelor. În 2012, Grupul Agricover a avut afaceri de 970 de milioane de lei, în crestere fată de 2011.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//