• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romanii aleg tot mai mult plata facturilor pe internet In ultimii ani, tendinta companiilor de utilitati de a atrage consumatorii romani online prin diverse actiuni, precum emiterea facturilor in format electronic, implementarea de plati online, acordare

Romanii aleg tot mai mult plata facturilor pe internet  In ultimii ani, tendinta companiilor de utilitati de a atrage consumatorii romani online prin diverse actiuni, precum emiterea facturilor in format electronic, implementarea de plati online, acordare

Romanii aleg tot mai mult plata facturilor pe internet

In ultimii ani, tendinta companiilor de utilitati de a atrage consumatorii romani online prin diverse actiuni, precum emiterea facturilor in format electronic, implementarea de plati online, acordarea de avantaje celor care isi platesc facturile pe Internet, pare sa fi dat roade.

In 2012, valoarea totala a facturilor achitate online prin PayU a crescut cu 66% fata de 2011, iar numarul facturilor platite online a crescut cu 57%.

“Evolutia din ultimii ani arata ca tot mai multi romani doresc sa isi plateasca facturile online pentru a economisi timp. Dupa realizarea contului de utilizator si conectarea la acesta, in cazul oricarui furnizor de utilitati timpul mediu pentru plata unei facturi nu depaseste de regula un minut”, puncteaza Andreia Satavarache, Sales&Marketing Manager in cadrul PayU.

Aceeasi tendinta de crestere s-a manifestat si in 2013 cand valoarea facturilor platite online a crescut cu 56% fata de primele 5 luni ale anului trecut iar numarul lor a evoluat cu 58%.

Majoritatea utilizatorilor isi platesc online facturile pentru telefonie mobila sau fixa, servicii de televiziune prin cablu si internet, precum si gaze si curent electric.

Mai mult, incepand cu decembrie 2012, datorita noilor metode de plata introduse de PayU – Pay on Time si Pay by Click – companiile pot incasa imediat facturile ajunse la scadenta iar utilizatorii pot plati mai usor, in doar cateva secunde.

Companiile care aleg ca si metoda de plata Pay on Time ii permit utilizatorului sa isi stabileasca o plata automata de pe cardul sau bancar, la o anumita data. “Astfel riscul de a uita sa plateasca factura si sa depaseasca scadenta, cu consecintele de rigoare, este mult diminuat”. Pentru companie, platile devin mult mai predictibile.

Pe de alta parte, daca nu doreste sa isi programeze platile, utilizatorul poate folosi Pay by Click, alegand astfel sa plateasca cu un singur click, tranzactia fiind finalizata in numai cateva secunde.
 
“Dorim ca PayU sa ajunga un nume comun in limbajul platitorilor, asa cum sunt cardurile in prezent. Pentru a ajunge acolo, obiectivul nostru este de a usura atat de mult experienta celui care doreste sa plateasca o factura, un serviciu sau un produs fizic incat sa apese din instinct pe butonul PayU atunci cand ii apar optiunile de plata”, explica Andreia Stavarache.

PayU este furnizor de solutii eCommerce integrate, detinut de Naspers Ltd, un grup multinational, cu operatiuni in 131 de tari in domenii ca media, Internet sau eCommerce.

PayU desfasoara operatiuni de integrare plati online pentru peste 18.000 de companii in Europa, Asia si Africa, oferind plati online simple si sigure catre aproximativ 300 milioane de utilizatori de Internet.

In Romania, PayU este lider pe piata de plati online, cu peste 2,8 milioane de tranzactii procesate in 2012in valoare de 176,4 milioane de euro si o cota de 80% din volumul total al Romcard. Din 2006 pana in prezent, compania a procesat 87% din volumul total al platilor online declarat de catre jucatorii din piata.

Ne adresam companiilor care detin sau doresc sa isi deschida o afacere online in Romania sau in tarile in care activeaza grupul PayU propunandu-le o solutie sigura si simpla de plati online, integrata cu servicii financiar-operationale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//