• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Castigatorii programului MoneySense 2013, premiati de catre RBS Romania

Castigatorii programului MoneySense 2013, premiati de catre RBS Romania

Peste 6.500 de liceeni din toată ţara au participat la ediţia 2012 - 2013 a programului de educaţie financiară MoneySense al RBS România, dintre care peste 150 s-au înscris la concursul naţional organizat de bancă în parteneriat cu Centrul Român pentru Educaţie şi Dezvoltare Economică (Fundaţia C.R.E.D.E.). Tinerii au beneficiat de cursuri şi seminarii prin care şi-au dezvoltat cunoştinţele şi abilităţile financiare şi au învăţat cele mai bune metode prin care îşi pot gestiona resursele financiare proprii în mod eficient.

Membrii celor 30 de echipe participante la Concursul MoneySense, ghidaţi de profesori, au parcurs cele patru probe de concurs, care le-au pus la încercare atât cunoştinţele dobândite în cadrul programului, cât şi creativitatea proprie vârstei. Elevii s-au prezentat în cadrul primei probe folosind melodii, filmuleţe, poze sau prezentări pline de imaginaţie şi au explicat ce i-a motivat să participe la concurs şi de ce cred că merită să câştige. Pentru probele doi şi trei, elevii au folosit metode ingenioase de a promova programul MoneySense către colegii din alte clase, către profesori sau chiar către copiii de la gradiniţă. Strângerea bugetului necesar promovării a provocat creativitatea liceenilor, unii dintre ei apelând la resursele proprii sau la banii părinţilor, alţii chiar reuşind să strângă fonduri dintr-o mică afacere. În ceea ce priveşte planurile de viitor, marea majoritate a elevilor îşi doreşte să studieze în străinătate sau să îşi înfiinţeze propria afacere în domenii cât mai diverse, de la cafenele la saloane cosmetice sau firme IT.

„Programul nostru de educaţie financiară a ajuns deja la a patra ediţie şi ne bucură să vedem tot mai mulţi liceeni interesaţi de educaţia financiar-bancară. Creativitatea şi determinarea de care au dat dovadă în realizarea tuturor probelor din cadrul concursului MoneySense demonstrează nivelul ridicat de implicare a participanţilor în proiecte desfăşurate în afara programei şcolare clasice şi capacitatea noii generaţii de a se adapta la schimbări. Educaţia financiară rămâne prioritară pentru politica noastră de responsabilitate corporativă, acest program fiind principala noastră contribuţie la dezvoltarea unei societăţi durabile în România”, a declarat Henk Paardekooper, Preşedintele RBS România.

„Încă de la lansarea sa în 2009, MoneySense s-a bucurat de apreciere atât din partea beneficiarilor direcţi, elevi şi profesori înscrişi în program, cât şi a altor autorităţi, reprezentanţii inspectoratelor şcolare sau directorii liceelor participante. Programul RBS MoneySense şi-a propus să aducă o contribuţie în vederea educării financiare a persoanelor fizice din România şi să încurajeze abordarea unei atitudini responsabile în luarea deciziilor financiare. Obiectivele programului au fost să ofere informaţii despre gestionarea finanţelor personale, calcularea unui buget personal sau despre produsele şi serviciile financiare. Aceste obiective coincid cu cele ale fundaţiei CREDE, astfel încât ne-am implicat alături de bancă în implementarea MoneySense în liceele din România”, a declarat Adriana Boştină, Director Executiv Fundaţia CREDE.

Elevi din 69 de licee din toată ţara au parcurs cele patru module de educaţie financiară în cadrul cărora au avut acces la informaţii despre managementul finanţelor personale, despre modul de funcţionare a unei bănci, dar şi despre aspectele legate de deschiderea, creditarea şi administrarea unei afaceri sub îndrumarea a peste 90 de profesori din toată ţara.

Câştigătorii ediţiei 2013 a concursului MoneySense sunt:

echipa „Mega Max” de la Colegiul Naţional Economic „Gheorghe Chiţu”, din Craiova, coordonator  prof. Nicoleta Mihai – premiul I
echipa „Zbor de Păun” de la Liceul de Informatică „Tiberiu Popoviciu”, din Cluj-Napoca, coordonator prof. Lucia Gogea Gyongyike – premiul II
echipa „Money Savers” de la Şcoala Superioară Comercială „Nicolae Kretzulescu”, din Bucureşti, coordonator prof. Maria Vasilescu– premiul III
echipa „Six Dollars” de la Liceul Teoretic „Apaczai Csere Janos”, din Cluj-Napoca, coordonator prof. Eva Palfi Hajnalka – menţiune.

Programul MoneySense oferă publicului larg acces la servicii de asistenţă şi educaţie financiară gratuite şi imparţiale.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//