• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Campania Avon pentru sanatatea sanilor, premiata la Gala Societatii Civile

Campania Avon pentru sanatatea sanilor, premiata la Gala Societatii Civile

Campania Avon pentru sănătatea sânilor a câstigat premiul I la categoria Proiecte si Campanii de CSR în cadrul celei de-a 11-a editii a Galei Societătii Civile. Campania initiată de Avon, a fost concepută si realizată de echipa Starcom MediaVest Group pentru Avon Cosmetics si Fundatia Simte Româneste.

De 10 ani, Avon Cosmetics România împreună cu Starcom sustin “Campania pentru sănătatea sânilor” - o amplă campanie de educare si informare, dedicată luptei împotriva cancerului la sân. Editia de anul acesta a campaniei a constat într-un program national de control mamografic  gratuit, oferit femeilor 40+ cu venituri sub 1000 de lei/lună. Campania s-a desfăsurat în perioada august – noiembrie 2012, fiind promovată pe TV printr-un testimonial sustinut de Andreea Marin-Bănică, în mediul online, în print (peste 18 reviste de femei), OOH, dar si prin evenimente locale.
Din punct de vedere executional, timp de zece săptămâni, femeile au fost invitate să se înscrie în program pe siteul campaniei www.stopcancerlasan.ro, respectând conditiile de înscriere (40+y.o., venit sub 1000 ron/lună). În acest moment, aproximativ 6000 de femei solicită un control mamografic gratuit. Donatiile au putut fi făcute în cadrul teledonului ,,O mamografie, o viată salvată”, special realizat si difuzat în direct din studiourile Kanal D.

Totodată, campania a fost realizată în parteneriat cu Fundatia  Regina Maria si cu sprijin deosebit din partea postului de televiziune Kanal D, dar nu în ultimul rând al tuturor celor care s-au implicat în această campanie.

“În 2012, de dragul femeilor si pentru a celebra cei 10 ani de implicare,  ne-am propus  să trecem de la o campanie de informare, la o campanie a promisiunilor reale, a actiunii concrete. Suntem fericiti că această campanie de suflet pentru multi dintre noi, a fost recunoscută si premiată în cadrul unui eveniment care-si propune să transforme binele social în senzational!” a declarat Corina Bernschutz, Director de Inovatie Starcom MediaVest.

“Campania pentru sănătatea sânilor a trecut deja în al doilea deceniu de existentă, prin urmare avea nevoie de un alt nivel de implicare, dar cu acelasi partener de încredere,  Starcom MediaVest Group, prin Fundatoa Simte Româneste . După ce am acoperit tara cu donatii în cadrul celor mai importante centre oncologice, după campanii de informare si sensibilizare a publicului feminin pentru depistarea precoce a cancerului mamar, am demarat poiectul O mamografie, o viată salvată, un parteneriat Avon-Regina Maria cu sprijinul Kanal D  prin care am asigurat unui numâr de peste 4500 de femei mamografii gratuite, partial în urma unui teledon de succes organizat în premieră de o companie comercială. Suntem onorati să lucrăm pentru o cauză mai mult decât pentru orice deziderat de frumusete sau inovatie." a declarat Raluca Kisescu, Director de marketing Avon România si Moldova.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//