• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Mazda a vandut 230 de autoturisme in Romania, in primele 5 luni din 2013

Mazda a vandut 230 de autoturisme in Romania, in primele 5 luni din 2013

Mazda anunţă vânzări în creştere după primele cinci luni şi menţinerea tendinţei de creştere a vânzărilor în România. În perioada ianuarie-mai compania a vândut în România 230 de autoturisme, mai mult cu 31% comparativ cu anul trecut.

Modelele care susţin creşterea sunt SUV-ul CX-5 şi compacta Mazda3, primul cu 88 de unităţi, iar al doilea cu 78. Foarte aproape se situează şi noua Mazda6, care înregistrează 58 de unităţi vândute în intervalul amintit anterior.

“Trendul crescător Mazda contrastează cu cel al pieţei autoturismelor de import care, din păcate, după primele 4 luni este descrescător. Dinamica vânzărilor ne-a ajutat să urcăm cota de piaţă la 1,5% din total autoturisme importate, şi estimăm că aceasta se va menţine şi pentru luna mai. În top 3 vânzări avem alături de noua Mazda6 şi de CX-5 modelul compact Mazda3, care se află la final de generaţie şi prezintă un pachet foarte bogat de echipări în cadrul unei oferte speciale prin ediţia Takumi II”, a declarat Cristian Rigu, Country Manager Mazda în România.

Mazda3 Takumi II are la bază nivelul de echipare TE căruia i se adaugă un pachet semnificativ de dotări. Modelul este diponibil în toată reţeaua de parteneri Mazda pentru un preţ special de 14.990 euro (TVA inclus) şi o garanţie de 5 ani.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//