• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Citi Romania ocupa primul loc pe piata FX in segmentul corporate, conform Sondajului Euromoney FX 2013

Citi Romania ocupa primul loc pe piata FX in segmentul corporate, conform Sondajului Euromoney FX 2013

Citi România ocupă primul loc în segmentul corporate pe piata FX, pentru al doilea an consecutiv, în urma sondajului Euromoney FX 2013, cu o cotă de piată de 50.55% si un volum al tranzactiilor de 13.94 miliarde de dolari.

De asemenea, la nivel global, Citi se situează pe primul loc în segmentul corporate pe piata FX, cu o cotă de piată de 14.9%. Acest rezultat marchează o crestere importantă fată de cota de piată de 12.3% din anul 2012, având în vedere tendinta de diminuare a marjelor determinată de volatilitatea valutară redusă, precum si volumele si veniturile în general limitate ale băncilor. Citi a înregistrat cea mai mare crestere a cotei de piată dintre băncile aflate în top 10 în urma Sondajului Euromoney FX 2013.

„În ultimul an, Citi s-a concentrat cu prioritate pe efectuarea de investitii inteligente în tehnologie, pentru a sprijini echipele locale si globale de FX si Markets în furnizarea de servicii si solutii performante clientilor, precum si în asigurarea unei executii facile. Aceste investitii au avut o contributie importantă în rezultatele obtinute de către Citi în sondajul Euromoney FX 2013.

Le multumim clientilor nostri pentru votul de încredere si le promitem că ne vom păstra pozitia fruntasă pe piata locală, în timp ce valorificăm infrastructura globală în interesul lor”, a declarat Grigoriy Ananiev, Director Trezorerie Citibank România.

Publicat pentru prima dată în 1979, sondajul anual Euromoney FX este de referintă pentru evaluarea performantei industriei FX globale.

În acest an, sondajul s-a desfăsurat în perioada ianuarie – februarie 2013 si a avut 16.000 de respondenti.

Acestia au furnizat detalii privind băncile cu care au tranzactionat în 2012, raportând un volum total de $225.3 trilioane, în crestere cu 8% fată de anul precedent.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//