• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania

Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB in Romania

Începând din această lună, Romtelecom initiază un parteneriat strategic cu Google pentru a ajuta companiile si antreprenorii să-si dezvolte afacerile prin cresterea vizibilitătii online a acestora. Astfel, Romtelecom Business Solutions îsi extinde aria de expertiză, devenind un consultant în publicitate, mai ales pentru clientii companii de dimensiuni mici si medii.

Romtelecom initiază acest parteneriat în cadrul unei acord încheiat între Deutsche Telekom si Google la nivel european, fiind printre primele companii din Grup care lansează un astfel de proiect.

Prin acest proiect, Romtelecom devine Partener Google AdWords Premier SMB în România, oferind posibilitatea oricărui tip de companie să câstige vizibilitate online, prin accesarea uneia dintre cele mai bune modalităti de publicitate online, fără a avea nevoie de resurse interne aditionale costisitoare, sau de de expertiză proprie, ci doar concentrându-se asupra principalelor lor activităti comerciale – Romtelecom se ocupă de restul. O echipă dedicată Romtelecom, formată din profesionisti, va pune la dispozitia companiilor toate serviciile si suportul necesare pentru crearea celor mai eficiente campanii Google AdWords, analizând rezultatele în timp real si operând modificările necesare pentru realizarea celui mai bun raport între costuri si rezultate.

“Romtelecom a realizat acest important parteneriat, consolidându-si astfel pozitia de aliat al companiilor, oferindu-le o nouă solutie care île va ajuta să îsi crească valoarea afacerilor. Pentru companiile care nu au disponibilitatea de a angaja o persoană responsabilă de activităti de marketing cu normă întreagă, noi vom deveni consultantul lor online de încredere, prin oferirea de servicii complete si profesionale de gestionare a campaniilor Google AdWords, de la crearea contului la optimizarea continuă a campaniei si la oferirea de suport de calitate. Astfel, Romtelecom Business Solutions devine un consultant complet pentru prezenta online, oferind servicii de acces la internet, găzduire, si acum, publicitate online, în baza acestui parteneriat”, a spus Mihai Tudor, director executiv comercial, segment business, Romtelecom. 

“Salutăm această aliantă strategică încheiată cu Romtelecom, menită să vină în sprijinul companiilor mici si mijlocii care nu au timpul sau resursele necesare să-si gestioneze campaniile de publicitate online. Fiind partener  Google AdWords Premier SMB în România, Romtelecom va putea oferi sfaturi, expertiză si experientă AdWords companiilor care doresc să aibă mai multi clienti online”, a spus Dan Bulucea, Country Manager pentru Google Romania.

În urma acestui parteneriat, Romtelecom pune la dispozitia companiilor o echipă de experti certificati si experimentati, instruiti de profesionistii Google în privinta celor mai bune practici AdWords pentru crearea si gestionarea campaniilor AdWords la cel mai înalt nivel de calitate. În acelasi timp, specialistii în vânzări ai operatorului sunt pregătiti să ajute micile companii locale să înteleagă efectiv cum reclama online prin Google AdWords le poate satisface nevoile.

Preturile pentru serviciile de gestionare AdWords încep de la 100 de euro pe lună, la care se adaugă un tarif unic de initiere. Produsul este disponibil pentru orice companie interesată, indiferent dacă foloseste sau nu alte servicii Romtelecom. Perioada minimă contractuală este de sase luni, Romtelecom oferind beneficii speciale pentru perioade contractuale mai mari.

Romtelecom Business Solutions este prima alegere pentru cele mai mari firme din România si pentru zeci de mii de IMM-uri care se bazează pe companie ca principal furnizor de solutii IT si de comunicare. În plus, este liderul pietei de servicii de telefonie fixă, servicii fixe de date si internet de mare viteză pentru companii. Romtelecom Business Solutions este aliatul companiilor românesti si are o ofertă completă si unică pe piată, bazată pe combinarea portofoliului său de servicii, expertiză internă, sustinând astfel unul dintre cele mai avansate medii IT din tară, orientarea către client si angajamentul pentru calitate.

Programul de parteneriat Google AdWords Premier SMB aduce împreună parteneri experimentati AdWords si companii care au nevoie de expertiză pentru crearea, administrarea si optimizarea  campaniilor de advertising online. Google lucrează cu un număr limitat de parteneri Premier în fiecare piată, cu abilităti dovedite de a ajuta companiile de tip IMM să beneficieze de solutiile de advertising oferite de Google. Partenerii Premier SMB beneficiază de acces direct la Google si de suport de toate tipurile - executiv, tehnic, vânzări, marketing, managementul contului si al partenerului.

AdWords este o solutie eficientă din punct de vedere al costurilor pentru afacerile de toate mărimile de a-si promova produsele si serviciile exact la momentul în care clientii lor le caută. Folosind modelul cost-per-click (CPC), companiile pot selecta si marca diferite cuvinte cheie cu privire la obiectul lor de activitate si plăti doar când un utilizator interesat dă click pe reclama respectivă. Optiuni avansate de targetare, reclame personalizabile si raportări detaliate le permit celor care fac reclamă să evalueze beneficiile si performanta campaniilor de advertising de tip cost-per-click.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//