• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Porsche Finance Group a donat 80.000 de euro ONG-urilor in ultimul an

Porsche Finance Group a donat 80.000 de euro ONG-urilor in ultimul an

Porsche Finance Group (PFG) continuă să sprijine dezvoltarea comunitătilor în care activează, atât prin contributii financiare, cât si prin implicarea angajatilor în proiecte educationale si pentru sănătate, conform strategiei de responsabilitate socială a companiei. În ultimul an, PFG a contribuit cu aproximativ 80.000 de euro la dezvoltarea proiectelor unor organizatii non-guvernamentale locale. 

„Dincolo de aceste cifre, important pentru noi este să sprijinim comunitătile în cadrul cărora activăm, deci vom continua să sustinem organizatiile non-guvernamentale în misiunea lor de a îmbunătăti vietile oamenilor. În acest sens, am dus mai departe parteneriatele începute cu ani în urmă si am semnat unele noi, concentrându-ne pe ideea de a le oferi ajutor acelor persoane care au cu adevărat nevoie de sprijin”, a declarat Christoph Binder, CEO al Porsche Finance Group. 

PFG a continuat parteneriatul cu Hospice „Casa Sperantei”, prin sprijinul oferit în constructia unui centru de îngrijire paliativă în Bucuresti, destinat pacientilor ce suferă de boli grave în stadii avansate. În prezent, centrul este în faza de constructie si va putea fi deschis pentru pacienti în 2014. Investitia totală este estimată la aproximativ 4 milioane de euro. PFG a contribuit cu 25.000 de euro pentru acest proiect si a promovat cauza Hospice „Casa Sperantei” în cadrul Semi-maratonului International Bucuresti, prin angajatii săi, care au alergat purtând tricourile organizatiei.    

Asociatia „Little people” a primit 20.000 de euro din partea PFG, banii fiind destinati Programului de Sprijinire a Pacientilor, care vizează crearea unui standard de calitate pentru sustinerea socială si psihologică a copiilor ce suferă de cancer si a familiilor lor. „Little People” a implementat cu succes acest proiect în sase sectii oncologice aflate în spitale importante din tară, precum cele din Cluj, Bucuresti, Timisoara sau Iasi, investind între 10.000 si 15.000 de euro în fiecare sectie. PFG a sustinut în întregime implementarea acestui program în cadrul sectiei de Oncologie Pediatrică a Institutului Oncologic „Alexandru Trestioreanu” din Bucuresti.  

Cel mai recent proiect a implicat Asociatia „Ana si copiii” alături de care s-a organizat un târg de Pasti cu vânzare la sediul PFG, unde angajatii s-au implicat activ si au cumpărat obiectele confectionate de copii. De asemenea, PFG a sprijinit Asociatia „Ana si copiii” cu 19.000 de euro pentru achizitia unui microbuz nou, ce va fi utilizat la transportul copiilor din medii defavorizate, pe care asociatia îi sustine prin activităti educationale. PFG a ales modelul de microbuz potrivit nevoilor asociatiei, disponibil la dealerul Porsche Bucuresti Nord, inscriptionat cu mesajul „Ajutăm visele să crească mari”.

Pe lângă aceste proiecte, compania continuă un parteneriat anual care datează din 2010 cu organizatia non-guvernamentală Holt, sustine Asociatia Învingem Autismul, precum si Fundatia Speranta si fiii.

Porsche Finance Group a stabilit initiativele din domeniul educatiei si sănătătii ca fiind prioritare în cadrul planului său de implicare socială. Astfel, compania s-a implicat în proiecte de responsabilitate socială corporativă adaptate la necesitătile educationale si de sănătate ale comunitătilor în care activează.

Porsche Finance Group se ocupă cu finantarea autoturismelor apartinând mărcilor holding-ului: Volkswagen, Skoda, Audi, SEAT, Porsche, Weltauto si Volkswagen Autovehicule Comerciale. Grupul este prezent pe piata românească din 1999 si include cinci companii: Porsche Leasing, Porsche Bank, Porsche Broker de Asigurare, Porsche Mobility si Porsche Asigurări. Porsche Finance Group oferă clientilor săi solutii eficiente si rapide pentru achizitionarea automobilului dorit, conform conceptului „one-stop-shop”: achizitionare directă, în showroom, finantare prin leasing sau credit, asigurare pentru masină si o administrare eficientă a flotelor de masini.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//