• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandient a creat brandul Frateus pentru Transavia

Brandient a creat brandul Frateus pentru Transavia

Brandient a creat numele Frateus si designul identitatii de ambalaj pentru un nou produs al firmei Transavia, in cadrul unei colaborari de durata privind strategia si designul portofoliului de branduri al liderului pietei de carne si preparate din carne de pui. Numele Frateus este memorabil si sugereaza valentele conviviale ale produsului, care arareori se consuma in singuratate.

"Iute la fratie" si cu simtul umorului, romanul va aprecia atat calitatea cat si rolul social al carnaciorilor. Satisfactia culinara este adesea o premisa a reconcilierii si "infratirii" contrariilor – ceea ce a inspirat si creatia identitatii grafice Frateus, exprimata prin logo-ul jumatate luna, jumatate soare. Identitatea Frateus este integrata in sistemul grafic de ambalaj creat de Brandient pentru produsele endorsate "De la Transavia" odata cu lansarea in aceasta vara a gamei Fragedo, primul brand din noul portofoliu.

Logo-ul Frateus a fost creat de Cristian Petre, Partener Brandient, iar gama de ambalaj a fost desenata de Alin Tamasan, Senior Designer. Odata cu lansarea carnaciorilor din carne de pui Frateus, Transavia vine in intampinarea noilor tendinte de consum: alimentatia sanatoasa si timpul scurt de preparare. Produsele sunt realizate dupa retete internationale de success, printr-o tehnologie inovativa de ambalare si pasteurizare, in noua unitate de procesare a carnii de la Oiejdea - cea mai performanta din Europa Centrala si de Est. Campania de publicitate pentru lansarea brandului Frateus este semnata de agentia Next Advertising.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//