• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Prin campania Mesaje de iubire, Cosmote va oferi donatii ONG-urilor implicate in ingrijirea copiilor

Prin campania Mesaje de iubire, Cosmote va oferi donatii ONG-urilor implicate in ingrijirea copiilor

O parte din veniturile provenite din SMS-urile trimise în una dintre cele mai festive zile din an – Anul Nou 2013 – va fi oferită de către COSMOTE România copiilor. Prin intermediul campaniei „Mesaje de iubire”, un program traditional de responsabilitate socială al operatorului, contributia financiară în valoare de până la 40.000 de euro va fi acordată unui număr de până la 8 organizatii non-guvernamentale si de binefacere care oferă ajutor si asistentă copiilor defavorizati sau bolnavi.

„Pentru al cincilea an consecutiv, suntem mândri să ne implicăm clientii într-unul dintre proiectele noastre de suflet si să sprijinim astfel încă o dată programele realizate în beneficiul copiilor defavorizati. Avem datoria de a proteja si ajuta copiii, deoarece acestia sunt viitorul societătii în care trăim. Educatia si asistenta socială pentru dezvoltarea copiilor reprezintă doi dintre principalii piloni ai unei societăti sănătoase si sperăm că aceste fonduri vor face diferenta în proiectele organizatiilor ce urmează a fi selectate”, a declarat Ruxandra Vodă, Corporate Affairs Senior Manager, COSMOTE România.

Începând de astăzi, ONG-urile care dezvoltă proiecte pentru îngrijirea copiilor pot aplica pentru finantare, cu ajutorul Formularului de înscriere si a bugetului disponibile în sectiunea „Mesaje de iubire” de pe site-ul companiei, www.cosmote.ro. După completarea cu informatiile solicitate, acestea se trimit la adresa csr @ cosmote.ro împreună cu o scrisoare de intentie, până la data de 12 aprilie 2013, inclusiv.

ONG-urile interesate trebuie să îndeplinească o serie de criterii în cadrul celei de-a cincea editii a campaniei „Mesaje de iubire”, printre care:

să fie înfiintate si să functioneze în conformitate cu prevederile legislatiei românesti în vigoare;

să aibă o experientă de cel putin 3 ani în oferirea de servicii educationale, de îngrijire si/sau consiliere pentru copiii bolnavi si/sau defavorizati;

să poată face dovada, la solicitarea COSMOTE România, a prezentei geografice si sociale (numărul de copii bolnavi si/sau defavorizati pentru care derulează programe în domeniul educatiei si al sănătătii);

să poată face dovada a cel putin trei proiecte educationale, de îngrijire si/sau consiliere a copiilor bolnavi sau defavorizati, dezvoltate de la înfiintarea ONG-ului si până în prezent;

să aibă în vigoare parteneriate cu institutii de protectie si îngrijire a copilului etc.;

să informeze publicul referitor la sponsorizare, conform reglementărilor legale.

Lista completă de criterii este descrisă în Fisa Organizatională. Aceasta contine criteriile de eligibilitate pentru organizatiile care aplică la programul de responsabilitate socială Mesaje de iubire 2013. În conformitate cu aceste criterii transparente, COSMOTE România va selecta până la 8 câstigători dintre aplicanti, care vor primi până la 5.000 euro fiecare. Această sumă va fi folosită pentru proiectele educationale, de îngrijire si/sau consiliere pentru copiii bolnavi sau defavorizati, pe care organizatiile selectate le vor implementa în 2013, asa cum au fost descrise în aplicatie. Câstigătorii vor fi anuntati până pe 9 mai 2013, în cadrul sectiunii „Comunicate de presă”, disponibilă pe www.cosmote.ro.

Anul trecut, aproximativ 29.000 de copii defavorizati au beneficiat de ajutorul oferit de COSMOTE România, prin intermediul proiectelor dezvoltate în 2012 de ONG-urile care au primit câte 5.000 euro fiecare în cadrul celei de-a patra editii a programului „Mesaje de iubire”. De la lansarea programului în 2008, COSMOTE România a oferit, de-a lungul primelor 4 editii, un total de 185.000 euro către 17 organizatii non-guvernamentale implicate în îngrijirea copiilor.

În calitate de parte responsabilă si activă a societătii, COSMOTE România îsi implică angajatii, clientii, furnizorii si partenerii de afaceri în diferite initiative si programe care răspund cerintelor mediului social din România. Printre programele de responsabilitate socială dezvoltate de COSMOTE România se numără: „Mesaje de iubire – campanie de SMS-uri de Anul Nou”, parteneriatul cu Asociatia Telefonul Copilului, programul de colectare a deseurilor electronice de telefonie mobilă „I love recycling”, programul de plantare „Adoptă o pădure”, programul intern de protectie a mediului înconjurător „Green Office” si multe altele.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//