• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

PepsiCo Romania - start in programul de internship Butterfly Effect

PepsiCo Romania - start in programul de internship Butterfly Effect

PepsiCo Romania a dat startul programului de internship “Butterfly Effect”, aflat la cea de-a patra editie. 20 de tineri talentati vor fi selectati pentru prima etapa a programului, iar cei cu cele mai bune performante vor petrece perioada verii intr-unul din departamentele Resurse Umane, Operatiuni, Marketing, Vanzari, Financiar sau IT. La finalul programului, cei mai performanti participanti vor fi recrutati in interiorul companiei. In cele trei editii anterioare, 45 de tineri au beneficiat de cursuri de formare in cadrul companiei, iar 13 dintre acestia au ramas ca angajati, in diverse departamente. Tinerii interesati pot aplica pentru unul dintre cele 20 de locuri disponibile pana la data de 30 aprilie 2013. Programul se va desfasura in perioada mai-septembrie 2013.

Candidatul ideal trebuie sa fie student in anul doi sau trei (preferabil, dar nu obligatoriu), indiferent de facultate, sa aiba capacitatea de a lua decizii, aptitudini de lider, spirit inovator, sa fie orientat spre rezultate, cu abilitati analitice dezvoltate, sa fie etic, flexibil si sa aiba abilitati de networking. De asemenea, candidatii trebuie sa cunoasca foarte bine limba engleza.

Mai mult decat un program de internship, “Butterfly Effect” a fost creat ca o competitie intre participanti, oferind acestora posibiltatea de a castiga noi cunostinte si abilitati la fiecare pas. Programul include 3 etape, create pentru a atrage (BIG), dezvolta (BOOST), filtra si recruta (BORN) tinerele talente.

1. BIG (Business Institute for future Graduates) – etapa ce se va desfasura la sediul din Bucuresti, pe teren si in fabricile PepsiCo, in perioada 13- 24 mai 2013; este sustinuta de o echipa interna, care va organiza training-uri si workshop-uri functionale si va selecta, in acelasi timp, cei mai potriviti dintre participanti pentru a trece la etapa urmatoare

2. BOOST (Building Opportunities by Ongoing Sustaining Talent) – un program platit de internship pe durata verii (iunie-august), destinat participantilor selectati in prima etapa. Va avea loc la sediul din Bucuresti, iar participantii vor avea ocazia sa se implice in activitatea de zi cu zi a companiei.

3. BORN (Building On Boarding for the Recruited Newcomers) – o perioada de o luna (septembrie) in care participantii se vor familiariza in continuare cu compania PepsiCo, in urma careia candidatii au sansa de a ramane ca angajati permanenti.

”Unul dintre proiectele de care ma ocup la PepsiCo si poate cel mai aproape de sufletul meu este Butterfly Effect Internship, primul astfel program din Romania al carui concept este 100% local, dezvoltat in-house. Butterfly Effect e o poveste frumoasa despre sanse acordate, despre pariuri castigate, despre sperante si despre oameni. Sunt mandra sa lucrez astazi cu participanti ai celor trei editii anterioare si ma bucur ca Butterfly Effect merge mai departe si in 2013. Astept cu nerabdare sa continuam cu o noua generatie de interni, cu o alta bataie a unei aripi de fluture”, spune Antonia Iordache – East Balkans Commercial HR & Balkans Internal Communication Manager si Booster Coach in cadrul programului.

Pentru a aplica, tinerii interesati trebuie sa acceseze www.PepsiCoJobs.ro, sa incarce CV-ul, sa trimita un eseu de maxim 1000 de cuvinte si sa completeze un scurt chestionar online.

Testimoniale ale participantilor la “Butterfly Effect” in 2012, in prezent angajati ai PepsiCo:

Anastasia Costin - Sales Administrative Assistant – In timpul acestui program de internship, mi-am schimbat complet perceptia despre companiile multinationale si despre oamenii care lucreaza intr-un astfel de mediu. Ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost dorinta tuturor de a-si oferi ajutorul, indiferent de situatia in care ma aflam. Am avut ocazia sa ne confruntam cu situatii complet noi, inca de la inceputul internship-ului, am invatat lucruri noi si am simtit ca parerea noastra conteaza cu adevarat. Sunt nerabdatoare sa traiesc viitoarele experiente la PepsiCo.

Mihaela Muresan – Junior HR Operations Specialist – Programul Butterfly Effect este o initiativa grozava, care mi-a oferit posibilitatea de a-mi pune provocari, de a-mi cizela capacitatile analitice, de a-mi exprima creativitatea si – cel mai important – de a cunoaste oameni cu adevarat extraordinari. Oamenii pe care ii intalnesti si abilitatile dobandite sunt greu de gasit in alta parte. Indiferent de departamentul in care lucrezi, pana la finalul programului vei reusi sa obtii o buna capacitate de a lua decizii, o privire ampla asupra modului cum functioneaza o companie profitabila si, nu in cele din urma, capacitatea de gandire neconventionala.

Diana Gheorghe – Maintenance Planner - PepsiCo inseamna sa faci parte dintr-o echipa. O echipa in care am invatat sa-mi asum responsabilitati si am putut sa-mi dovedesc ca pot obtine reusite importante daca imi propun. Nu inseamna doar munca; inseamna si legaturile pe care le formezi cu oamenii, cu familia care s-a format in aceasta companie. In cadrul programului am avut norocul sa am parte de sustinerea morala a unui manager excelent si mentor rabdator, care m-a ajutat sa cresc la fiecare pas, chiar si atunci cand lucrurile deveneau mai dificile. Multumita celor invatate, incurajarilor si increderii primite, am obtinut o pozitie permanenta in companie, un reusita pentru care sunt recunoscatoare.

PepsiCo este lider global in domeniul bauturilor si produselor alimentare, cu venituri nete de peste 65 de miliarde de dolari si un portofoliu de include 22 de branduri cu vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//