• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TBI Bank, o noua banca in Romania

TBI Bank, o noua banca in Romania

TBIF Financial Services BV începe operarea în România a TBI Bank, ca sucursală a TBI Bank EAD Sofia si deschide primele 3 agentii în Bucuresti.

"După 11 ani de prezentă operatională în România, ca un semn al angajamentului nostru pe termen lung în sectorul financiar, începând cu data de 22 martie 2013 am deschis TBI Bank Bucuresti, ca sucursala a TBI Bank EAD Sofia. Este un pas natural de completare a portofoliului de produse si servicii dedicate clientilor nostri si pietei, în general", declară Florentina Mircea, Directorul Executiv al Băncii.

TBI Bank se va pozitiona, în principal, ca o bancă de retail si pentru IMM-uri si se va  dezvolta pe modelul de business deja existent prin cele două entităti ale grupului: TBI Credit – credite de consum si carduri de credit si TBI Leasing – leasing financiar dedicat IMM-urilor. La toate acestea se vor adăuga produsele bancare de economisire si creditare si o gamă largă de servicii.

"Am alocat resurse importante acestei noi constructii, investind în structura operatională si în sistemul  IT. Dorim să valorificăm atât expertiza echipei TBI, cât si prezenta teritorială si, nu în ultimul rând, un portofoliu valoros de clienti. Ne propunem un prim an, 2013, cu active de peste 100 milioane Euro si profit la final de an", a mai spus Florentina Mircea.

Dezvoltarea retelei de agentii va continua cu deschiderea a 5 sucursale în tară, începând cu Iasi si Constanta, plus două noi sucursale în Bucuresti.

"Într-un mediu economic si politic instabil, ne propunem un proiect ambitios si ne lăsăm condusi de convingerea că se poate si altfel, se poate mai bine si pentru clientii nostri".

TBI Bank este parte a grupului TBIF Financial Services care include, de asemenea, companii de prestigiu de pe piata românească de servicii financiare: TBI Credit, TBI Leasing, TBI Auto.

Ca parte importantă a familiei TBIF Financial Services, TBI Bank îsii propune să ofere publicului un serviciu bancar alternativ, rapid, cu produse flexibile. Întreprinderile mici si mijlocii sunt principala clasa de clienti vizată de Bancă: vrem să le fim aproape, să oferim consiliere financiară si dezvoltare de business.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//