• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Patitu` este mai asigurat decat crede - campanie marca Lowe&Partners, pentru Gothaer

Patitu` este mai asigurat decat crede - campanie marca Lowe&Partners, pentru Gothaer

Grupul Gothaer - una dintre cele mai vechi si puternice companii de asigurari din Germania se lanseaza in Romania printr-o campanie integrata semnata Lowe&Partners, GolinHarris, BPN si Hyperactive. Totul a pornit de la o provocare foarte interesanta: aceea de a transpune creativ diferentiatorul unei noi companii de asigurari pe piata din Romania ale carei produse aduc siguranta si... un pic mai mult. “Patitu’” a fost conceptul declarat castigator in cadrul licitatiei de comunicare organizata de compania Gothaer Asigurari Reasigurari in luna noiembrie a anului trecut.

Cu peste 200 de ani de experienta in domeniul asigurarilor, grupul Gothaer a sosit in Romania si transmite prin campania de lansare ca produsele sale se bazeaza pe experientele clientilor sai, de aceea studiaza neprevazutul, pentru a oferi asigurarile de care fiecare dintre noi avem nevoie. Asa se face ca personajul central al campaniei este de fapt un“cvartet” - Patitu’ alaturi de trei specialisti Gothaer care ii cerceteaza pas cu pas intamplarile ghinioniste.

“Datoria noastra este sa ne protejam cel mai bine clientii si sa le imbunatatim viata, oferindu-le produse si servicii care depasesc granitele asigurarilor clasice. Conceptul campaniei, situatiile create si imaginile absolut savuroase cu specialistii Gothaer care il insotesc peste tot pe personajul principal – Patitu’, transpun memorabil pozitionarea companiei noastre prin mesajul: Esti mai asigurat decat crezi, un diferentiator puternic in piata de asigurari din Romania,” a spus Anca Babaneata, CEO Gothaer Asigurari Reasigurari.

“Pasul creativ nu a fost deloc dificil avand la indemana un brand promise atat de generos. Se spune ca pentru a intelege cu adevarat pe cineva trebuie sa-i incalti pantofii. Ca sa intelegem ghinionul autohton, i-am invitat pe cei de la Gothaer sa paseasca pe urmele unei metafore, personajul caruia i se intampla lucruri neplacute, cand se asteapta cel mai putin. Asa a luat nastere Patitu’”, spune Marina Cordun, Copywriter, Lowe&Partners.

Strategia si implementarea campaniei media au fost asigurate de agentia BPN, care, alaturi de comunicarea intensa pe TV, a plasat mesajele Gothaer in online, presa si outdoor. Campania OOH include si un proiect spectacaculos in statia de metrou Unirii unde cei 3 specialisti Gothaer, au studiat intamplarile neprevazute in care s-a regasit Patitu`.

Lansarea brandului pe piata din Romania a fost incununata si de o serie de evenimente speciale pentru angajati, presa, parteneri si public. GolinHarris a contribuit la implementarea a doua dintre acestea, gestionand totodata si strategia de media relations.

Nu in ultimul rand, Dosarul lui Patitu`, platforma de online gazduita pe site-ul www.gothaer.ro, a fost dezvoltata de echipa HyperActive .

Proiectul a fost dezvoltat si implementat de echipele:

Gothaer Asigurari Reasigurari: Anca Babaneata - CEO, Ilona Rusa - Director Marketing, Andreea Bucur - Specialist Marketing

Lowe&Partners: Manuela Gogu, Director de Creatie, Marina Cordun – Copywriter, Claudia Pascu – Art Director, Razvan Dumitrescu – Strategy Director, Oana Serban – Account Director, Mihaela
Pegulescu – Account Manager, Elena Cernatescu – E Thinker.

Spotul cu povestea simpaticului Patitu’ se regaseste pe You Tube, aici: www.youtube.com/watch?v=N2CrZ1wSx5g

Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint, ADCro.

În România de 20 ani, Lowe creează pentru clienti precum: Bancpost, Bergenbier S.A. (Beck’s, Stella Artois, Staropramen), Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Coccolino, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat, Knorr),  Johnson & Johnson , Gotaher sau Crucea Rosie Română.

Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra si birouri în peste 90 de tări si peste 9000 de angajati în reprezentantele sale din întreaga lume.

Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, BPN, GolinHarris, Senior HyperActive, Mobile Works si Medic One.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//