Hyperactive si Senior Interactive îsi unesc fortele si fuzionează in Senior Hyperactive. ~ Mihai Tătaru devine astfel Managing Partner al Senior Hyperactive, o companie care ~ se diferentiaza prin mixul integrat de competente creative si tehnologie. ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Fuziunea Hyperactive & Senior Interactive creeaza Senior Hyperactive

Hyperactive si Senior Interactive îsi unesc fortele si fuzionează in Senior Hyperactive. Mihai Tătaru devine astfel Managing Partner al Senior Hyperactive, o companie care se diferentiaza prin mixul integrat de competente creative si tehnologie.
In urma acestei fuziuni, ponderea specialistilor in digital din grupul Lowe depaseste 40%. Intr-o structura unica in industrie, acestia acopera in proportie egala cele doua mari paliere de competente: atat zona de strategie, creatie si comunicare digitala, cat si zona de tehnologie (programare si R&D).
“Intotdeauna ne-am dorit sa fim cei mai buni, în fiecare dintre business-urile companiilor noastre. Avem deja o prezentă de top în segmente noi ale comunicării, cum sunt digital advertising si mobile marketing. Pe o piata a comunicarii aflata in efervescenta si cu oportunitati la tot pasul, am dorit sa acceleram cresterea business-ului nostru de digital. Suntem pregatiti sa ne asumam leadershipul industriei, in formula Senior Hyperactive”, declara Veronica Savanciuc, Presedinte & CEO grupul Lowe.
Discutiile intre cele doua companii au inceput in septembrie 2012, iar contractul a fost semnat la inceputul acestei luni. Senior Hyperactive devine operationala de la data de 30 martie 2013.
“Dupa 10 ani de Senior Interactive, am simtit nevoia unei noi provocari, a trecerii la un alt nivel. Iar acest nou nivel inseamna integrarea intr-un grup international valoros, de altfel un obiectiv in dezvoltarea strategica pe care ne-am propus-o inca de la infiintare. Apartenenta la acest grup multidisciplinar inseamna acces instant la know-how local si international din toate ariile comunicarii, la expertiza puternica si reala. Inseamna integrare adevarata. Inseamna competente hyper-amplificate si o echipa mai mult decat pregatita sa anticipeze nevoile clientilor nostri”, spune Mihai Tătaru, Managing Partner Senior Hyperactive.
Portofoliul de clienti Senior Hyperactive include companii precum Altex (Altex, Media Galaxy), Bayer, BMW, British American Tobacco, Hewlett Packard EMEA, ING Bank Romania, Friesland Campina, LIDL, MSD, Orange Romania, Pfizer, Provident, StarBev, Stilago, Unilever, Wrigley, XTB.
Dupa 4 ani de succes alaturi de echipa si clientii Hyperactive, masurat in campanii memorabile si premii ale industriei, Alex Visa a decis ca este momentul unui nou inceput. “Ii multumim lui Alex pentru acesti ani in care am construit impreuna o companie de care suntem mandri si ii dorim multe reusite. Stim ca le va avea si ne vom bucura pentru fiecare dintre ele”, adauga Veronica Savanciuc, Presedinte & CEO Grup.
Senior Hyperactive devine membra a grupului din care mai fac parte 6 agentii specializate in discipline complementare de comunicare: Lowe (creatie), Initiative si BPN (media), GolinHarris (PR), Mobile Works (mobile marketing), MedicOne (healthcare communication).
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info