• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

TotalPR comunica pentru Meli Melo Paris

TotalPR comunica pentru Meli Melo Paris

În urma unui pitch organizat la finele anului trecut, TotalPR oferă servicii de relaţii publice şi management de evenimente pentru Meli Melo Paris, unul dintre principalii retaileri locali de bijuterii şi accesorii fashion din România.

Contractul este valabil pe o perioadă de un an, iar campania de comunicare va fi lansată începând cu această lună.

“Meli Melo Paris este un brand care pune accent pe eleganţă, unicitate, imagine şi inovaţie continuă. Echipa TotalPR a dovedit că înţelege piaţa pe care activăm, evoluţia acesteia, valorile companiei noastre şi direcţiile către care ne îndreptăm, dar cel mai important – modalitatea în care dorim să transmitem acest lucru”, a declarat Oana Lazăr, Marketing Manager al Meli Melo Paris.

TotalPR va furniza astfel servicii de consultanţă, media relations şi management de evenimente.

“Ne bucurăm că expertiza noastră în domeniul retail a convins echipa Meli Melo Paris să ne aleagă drept parteneri. În plus, realizarea unei campanii de comunicare pentru o companie cu peste 40 de magazine la nivel naţional şi cu planuri ambiţioase de dezvoltare, reprezintă o provocare pentru noi”, a declarat, la rândul său, Cosmin Mareş, General Manager TotalPR.

Potrivit afirmaţiilor sale, o parte dintre proiectele deja aprobate de către echipa Meli Melo Paris vor fi puse în practică  începând cu luna aceasta. Încheierea acestui parteneriat confirmă trendul de dezvoltare al TotalPR în zona clienţilor din domeniul de retail, alături de Hornbach şi EuroGsm, aflate deja în portofoliul agenţiei.

Agenţia TotalPR şi-a început activitatea în 2009 câştigând conturi din domeniul IT&C, pentru ca în perioada următoare să câştige conturi din piaţa de Construcţii & Amenajări interioare, dar şi Retail.

În acest moment agenţia este specializată pe consultanţă în branding, comunicare şi PR, echipa fiind formată din profesionişti care propun, produc şi transmit mesajele clientului pe multiple canale, online şi offline.

Din portofoliul TotalPR fac parte companiile Ariston Thermo, Lasselsberger, Saint Gobain Glass, Sika, Symmetrica, Kuma, Chic Ville, Hornbach, Endava, EuroGsm, iQuest, Interactive Intelligence, Netopia mobilPay, Romsys, SAP România, ComputerGames, Zitec şi Cluj IT Cluster.

Meli Melo Paris este o companie înfiinţată în 1998 de către francezii Hubert Larmaraud şi Stephane Dumas. Aceştia au pus bazele primului magazin, în Bucureşti, pentru ca astăzi reţeaua să numere 40 de locaţii în întreaga ţară.

În acest moment reţeaua Meli Melo Paris pune la dispoziţia clienţilor o gamă vastă de bijuterii şi accesorii fashion ce ţin cont de cele mai noi tendinţe din domeniu. Cu preţuri foarte avantajoase, acestea sunt grupate în colecţii sezoniere adaptate oricătui stil vestimentar, de la clasic la nonconformist.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//