• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

KIWI Finance 2012: 3 credite de achizitie pe zi si 2 credite de nevoi personale pe ora

KIWI Finance 2012: 3 credite de achizitie pe zi si 2 credite de nevoi personale pe ora

KIWI Finance, lider pe piaţa de brokeraj bancar din România, a înregistrat o creştere cu 33% a numărului de clienţi în 2012 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cifra de afaceri a depăşit 4,0 milioane lei, iar volumul creditelor intermediate a fost de 42,8 milioane euro. Din acestea, 60% au fost credite cu garanţii imobiliare standard, 14% credite Prima Casă şi 26% credite de nevoi personale.

„În fiecare zi lucrătoare a anului câte 3 familii s-au mutat în casă nouă accesând un credit prin KIWI Finance. De asemenea la fiecare jumătate de oră a existat câte o persoană care şi-a îndeplinit un vis sau o nevoie cu un credit de nevoi personale apelând la serviciile noastre.

Solicitările de credite au crescut anul trecut cu aproape 35% şi suntem foarte mândri că în fiecare oră şi în fiecare zi a anului am fost alături de clienţii noştri. Considerăm că această tendinţă se va păstra şi în 2013, nu vedem premise pentru o schimbare la nivelul cererii. Din analiza noastră, în prezent deţinem o cotă de piaţă de aproape 2,6% din totalul creditelor noi acordate în sistemul bancar şi avem o ţintă de 3% în 2013”, declară Anca Bidian, CEO KIWI Finance.

În ceea ce priveşte valuta de împrumut, 96% dintre clienţii care au accesat credite garantate cu ipotecă în 2012 au preferat euro ca monedă de împrumut, în timp ce 98% dintre clienţii creditelor de nevoi personale au solicitat împrumuturile în moneda naţională. 

„Piaţa s-a mai maturizat, acum clienţii analizează şi compară oferte sau caută mult mai des soluţii de refinanţare pentru reducerea ratelor. În acelaşi timp, soluţiile au devenit mult mai complexe, ceea ce face ca serviciile de consultanţă financiară să devină aproape o necesitate. Pentru că un broker poate construi şi oferi soluţii agregate posibile imediat, poate recomanda un plan de acţiuni pe termen scurt sau mediu pentru soluţii ulterioare sau pentru prioritizarea nevoilor în funcţie de gradul de accesibilitate al finanţării”, anunţă Anca Bidian.

KIWI Finance este lider pe piaţa de brokeraj bancar din România şi a fost  înfiinţată la sfârşitul anului 2003. KIWI Finance deţine o reţea teritorială de 33 de sucursale şi francize în toată ţara. De la înfiinţare şi până în prezent, KIWI Finance a intermediat credite în valoare de peste 650 de milioane euro la peste 130.000 de clienţi.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//