Anul acesta, pastel mizeaza pe crearea de experiente si imbunatatirea performantei interne. ~ Acestea sunt cele doua zone in care se va investi, iar strategia ~ a fost deja implementata prin aparitia a doua noi posturi fara precedent ~ in istoria agentiei, ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Noi experiente marca pastel la inceputul lui 2013

Anul acesta, pastel mizeaza pe crearea de experiente si imbunatatirea performantei interne. Acestea sunt cele doua zone in care se va investi, iar strategia a fost deja implementata prin aparitia a doua noi posturi fara precedent in istoria agentiei, acela de Experience Designer si cel de Performance Manager.
„Frumusetea porneste din interior. La fel si atentia pe care noi o acordam brandurilor atunci cand gandim campanii de marketing experiential”, a declarat Ioana Mucenic, visionary Managing Partner la pastel. „De aceea, incepand cu 2013 am hotarat ca trebuie sa imbunatatim performanta interna si sa inovam tot mai mult in zona de experiente”, a completat Ioana.
Pentru aceasta, echipa pastel s-a imbogatit cu un nou coleg. Anamaria Neagu ocupa din acest an functia de Performance Manager. Postul a aparut ca urmare a cresterii volumului de munca si a diversificarii proiectelor. „In 2012 am inregistrat o cifra de afaceri de aproape 1 milion de euro, iar echipa a crescut foarte mult”, a declarat Dana Nae Popa, realistic Managing Partner la pastel.
„Se simtea nevoia unei persoane care sa se ocupe numai de gestionarea workflow-ului intern al agentiei. Am decis sa colaboram cu Anamaria fiindca are pregatirea profesionala si experienta necesara pentru a gestiona mai multe proiecte in acelasi timp, indiferent de termenul limita. In plus, expertiza ei în zona de PR va fi foarte valoroasa”.
Anamaria are o experienta de 10 ani ca jurnalist. A lucrat la Realitatea TV, Prima TV si Gazeta Sporturilor si a evoluat de-a lungul timpului de la functia de reporter, reporter special, editor, pana la Editor of the Day. In comunicare si PR a gestionat proiecte internationale la IN Media Production unde, pentru aproximativ 4 ani, a ocupat functia de Account Manager.
„Am fost multi ani jurnalista si asta nu se uita niciodata. Dar evolutia mea profesionala mi-a aratat ca managementul este la fel de palpitant ca si viata in presa. Am decis asadar sa ma alatur echipei pastel pentru ca aici am regasit acea pasiune care te mobilizeaza sa faci lucruri frumoase, pasiune pe care in presa nu am mai vazut-o de mult" a declarat Anamaria Neagu, keen Performance Manger la pastel.
Pentru a doua axa de dezvoltare, cea a experientelor, Ioana si Dana au decis sa promoveze un om deja existent in echipa pastel. Oana Cristea, pana acum communication specialist, va ocupa de anul acesta functia de Experience Designer. Practic, ea va dezvolta strategic experiente care sa comunice eficient valorile clientilor. „Ne-am pus increderea in Oana, pentru ca, prin stilul ei fun, creativ si expansiv de a face lucrurile s-a dovedit persoana ideala pentru a-si asuma acest task”, a declarat Ioana Mucenic.
In interiorul echipei, Oana a dezvoltat mai multe proiecte bazate pe experiente personale, printre care Happy Friday, un eveniment construit in jurul conceptului de joc si joaca. „Noi suntem altfel decat restul agentiilor si ne propunem sa aratam si clientilor tot mai mult ce inseamna experienta pastel”, a declarat Oana Cristea, fun Experience Designer la pastel.
Echipa pastel continua sa creasca si in 2013. In această primavara, alte doua persoane se vor alatura echipei, dupa un proces de selectie atent. „Ne alegem cu grija viitorii colegi pentru ca ei trebuie sa fie pastel, sa gandească pastel si sa se integreze perfect in echipa noastra bright”, a concluzionat Ioana Mucenic.
pastel este agentia de comunicare specializata in crearea de experiente de brand. Portofoliul sau este extrem de diversificat, incluzand companii din domenii diferite de activitate, precum FMCG (Mondelez, Bonduelle, Dr. Oetker), B2B (TNT, Cheque Dejeuner), Industrie (TenarisSilcotub, GDF SUEZ Energy Romania, Petrom S.A), Auto (Honda), Cosmetice (Avon Romania, Vichy, L´Oréal Professionnel), Agro (KWS Romania, Monsanto Romania), Horeca (Unilever Food Solutions) si altele. La acestea se adauga campania sociala Sport pentru Viata, cel mai longeviv proiect al companiei. Agentia a fost infiintata in 2006 de Ioana Mucenic si Dana Nae Popa, la vremea respectiva studente in an terminal, cu un capital initial de doar 200 de euro. Acum, pastel are peste 20 de angajati si 65% dintre clientii sai sunt lideri in pietele in care activeaza.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info