• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Signal Iduna comunica alaturi de Confident Communications

Signal Iduna comunica alaturi de Confident Communications

Signal Iduna, unul dintre liderii pietei germane de asigurări de sănătate, de viată si de accidente, cu filială în România, intră în portofoliul Confident Communications începând cu luna februarie 2013.

Confident Communications va asigura pentru Signal Iduna servicii de consultantă si implementare în comunicarea corporate si de marketing si va gestiona relatiile cu presa, cu focus pe avantajele asigurărilor de sănătate pentru segmentul corporate.

“Principala directie de dezvoltare a Signal Iduna o reprezintă solutiile medicale pentru segmentul corporate, care vin în sprijinul strategiilor de resurse umane si de management ale companiilor. Pentru a realiza planul de dezvoltare al Signal Iduna este necesară o comunicare atentă a imaginii si a beneficiilor pe care le oferă compania pentru clientii existenti si potentiali si, de asemenea, educarea pietei în privinta alternativei pe care o reprezintă asigurările de sănătate. Am ales Confident Communications pentru că ne dorim o agentie dinamică, dedicată si capabilă să înteleagă modul de functionare al Signal Iduna, beneficiile oferite de solutiile noastre si publicul căruia ne adresăm”, declară Andreea Costea, Marketing Officer Signal Iduna.   

Prezent în România din anul 2008, Grupul Signal Iduna dispune de o retea formată din peste 400 de clinici si spitale private, precum si de un serviciu specializat de Call Center, disponibil 24/7, care le oferă asiguratilor suport pentru programarea si selectia medicului.

“Pentru acest an ne propunem o comunicare prin care să constientizăm companiile, prin intermediul managementului de vârf si al profesionistilor în resurse umane, asupra avantajelor de costuri si de comfort pe care le aduc serviciile Signal Iduna deopotrivă companiei si angajatilor. Ne vom concentra în special pe comunicarea cât mai clară a alternativei pe care o reprezintă asigurările medicale în strategiile de compensatii si beneficii ale companiilor”, declară Mara Gojgar, Managing Partner Confident Communications.

Grupul Signal Iduna este unul dintre liderii pietei germane de asigurări, cu peste 13 milioane de clienti. Prezent în Germania, Ungaria, Polonia, Elvetia si România, Grupul Signal Iduna oferă de peste 100 de ani solutii complete de asigurări de sănătate la nivel european.

Confident Communications este un butic de marketing – PR care oferă servicii de comunicare corporate si de brand precum si comunicare specializată B2B si B2C pentru companii medii si mari. Între serviciile oferite – consultantă în comunicare corporatistă si de marketing, relatii cu presa, PR 2.0, cross marketing, CSR, Comunicare Internă, management de eveniment, managementul reputatiei. Industriile de expertiză - medical, asigurări, energie regenerabilă, educatie, resurse umane, legal, turism, modă & lifestyle – segment premium.

Din portofoliul agentiei fac parte clienti precum Signal Iduna, AB Energy România, Genesis Collegiate, HR Management Club, Tudor.Personal Tailor, Trainart, Tamara Bijuterii. În anul 2012, Confident Communications a fost co-organizator al evenimentului Marketing 3.0, Philip Kotler în Romania.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//