• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lidl Mangalia isi schimba locatia

Lidl Mangalia isi schimba locatia

Lidl continuă investitiile în România prin schimbarea locatiei magazinului din Mangalia pe data de 14 februarie 2013, reteaua sa din România însumând în prezent 158 magazine. Noua unitate se deschide în Mangalia, pe sos. Constantei nr. 62 luând locul vechiului magazin Lidl din acelasi oras.

Decizia schimbării locatiei magazinului vine ca urmare a dorintei de a oferi clientilor Lidl un magazin standard care să includă mai mult spatiu pentru produsele alimentare si nealimentare, conceptul de panificatie si patiserie sub brandul „Proaspăt scos din cuptor”, dar si un număr mai mare de locuri de parcare.

Lidl continuă concursul „3 minute de cumpărături”, devenit deja traditie la fiecare deschidere de magazin. Astfel, în săptămâna inaugurării, toti clientii care au un cos de cumpărături de minim 100 Lei au posibilitatea să se înscrie la concursul „3 minute de cumpărături”.

Norocosul câstigător intră în cursa contra cronometru de 3 minute în urma căreia va pleca acasă cu tot ceea ce reuseste să pună în cos.

Schimbarea locatiei magazinului Lidl continuă strategia companiei de a oferi zilnic românilor, în zone din imediata lor proximitate, produse de calitate la cel mai bun pret, direct de la producători, într-o largă varietate de sortimente. Lidl promovează cu consecventă colaborarea cu producătorii locali, multe dintre mărcile de calitate comercializate în reteaua Lidl fiind produse în România.

Evitând intermediarii, oferta Lidl asigură produse în acelasi timp proaspete, de calitate si la cele mai competitive preturi. Având acces direct la cele mai bune produse din fiecare tară în care activează, Lidl propune clientilor săi mărci de calitate superioară din întreaga Europă, venind direct de la producătorii din Italia, Franta, Germania, Spania si alte tări. 

Lidl va continua investitiile în România în paralel cu crearea de noi locuri de muncă la nivel national. Lidl are în prezent mai mult de 3.000 de angajati în reteaua de magazine, centrele regionale de distributie si în sediul central.

Lidl este unul dintre cele mai mari lanturi de magazine din Europa, activând în peste 20 de tări europene si având peste 100 de centre logistice ce asigură aprovizionarea celor aproximativ 9.000 de magazine. Cu peste 170.000 de angajati, Lidl se numără printre primii 10 comercianti de produse alimentare la nivel mondial.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//