• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

St Patrick`s Day - Guiness pregateste petrecerile pentru 2013, inclusiv in Romania

St Patrick`s Day - Guiness pregateste petrecerile pentru 2013, inclusiv in Romania

Marca de bere Guiness invită din nou iubitorii de distractie în puburile din toată tara, să petreacă împreună St. Patrick’s Day. În weekend-ul 15-17 martie 2013, Guinness va sărbători în stil irlandez si va provoca participantii la evenimente să-si exploreze creativitatea, conform conceptului ‘Paint the Town Black’. Campania ‘Paint the Town Black’ a fost initiată anul trecut, cu ocazia celebrării lui Arthur Guinness în luna septembrie, având drept obiectiv principal atragerea tuturor fanilor Guinness, online si offline, în activităti creative inedite.

si în acest an, de St. Patrick’s Day, Guinness si-a propus să aducă spiritul petrecerilor irlandeze în cele mai mari puburi din România. St. Patrick’s Day este cea mai cunoscută zi din întreaga lume dedicată unui sfânt si Ziua Natională a Irlandei. Pentru luna martie, Guinness pregăteste petreceri autentice, în stilul ‘Paint the Town Black’. Pentru a afla mai multe detalii despre evenimentele si activările care vor avea loc în locatiile partenere, cei interesati sunt invitati să urmărească pagina de Facebook Guinness România.

La nivel global, milioane de oameni celebrează an de an St. Patrick’s Day, alături de irlandezi. Pe 17 martie, paharele de bere Guinness sunt ciocnite în cadrul miilor de petreceri si parade stradale.

Anul trecut, Guinness România a pregătit, în perioada 14 - 17 martie 2012, o serie de evenimente în puburile partenere din toată tara. Petrecerile au avut la bază conceptul de “Friendliest Day of the Year” si s-au desfăsurat în 32 de orase.

Mai mult, în ziua de 17 martie 2012, 430.000 de oameni din 161 de tări si-au unit fortele pentru a stabili două noi recorduri mondiale care să marcheze St. Patrick’s Day si care să transforme oficial această zi în „The Friendliest Day of The Year”. În România, peste 45.000 de români s-au alăturat acestui demers.

Guinness este o bere premium, cu o aromă unică de orz prăjit si caramel care îi dă o notă distinctă. Berea Guinness este savurată în peste 150 de tări, până în Barbados, Nigeria si Indonezia.

Consumul zilnic anual de bere Guinness se ridică la peste 10 milioane de pahare.

Berăria din St. James’s Gate (Dublin), construită de Arthur Guinness în 1759, a devenit un simbol celebru, având la bază valori puternice precum excelenta, inovatia si spiritul filantropic.

URBB, compania în portofoliul căreia se află berea Guinness în România, este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piata locală, fiind prezent atât pe piata berii, cât si pe cea a băuturilor răcoritoare si a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness, Kilkenny, Granini si Bilbor.

De mai bine de 250 de ani, berea Guinness este unul dintre cele mai faimoase simboluri ale culturii irlandeze. Încă din 1759, reteta unică a lui Arthur Guinness a adus consumatorilor din întreaga lume una dintre cele mai fine experiente ale consumului de bere.

Guinness este un simbol global preferat de numerosi cunoscători fini de bere, avand în spate una dintre cele mai lungi si vii istorii. Traditia si mostenirea irlandeză sunt elementele ce dau gustul inegalabil al acestui sortiment de bere neagră. Stilul si personalitatea Guinness provin din metoda de fabricare complexă care presupune prepararea si folosirea celor mai rafinate ingrediente naturale într-un proces steril de înaltă tehnologie:

Vechea traditie de prăjire a orzului oferă nuanta specială a rubiniului închis si dă caracterul unic al gustului; Berarii Guinness folosesc o cantitate dublă de hamei, pentru o aromă bogată, iar prospetimea ingredientelor este captată de soiul de drojdie specific, care asigură o fermentare completă, plină de savoare; Legendarul proces de maturare face ca "Guinness să fie Guinness", o bere singulară, cu o elegantă aparte; Guinness se distinge prin spuma spectaculoasă, un element consistent al produsului, indiferent de varianta. Poate cel mai important lucru, unicitatea berii, este dată de mostenirea unei arte traditionale a berarilor, a măiestriei si pasiunii acestora.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//