• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Banca Italo Romena aloca sectorului agricol un plafon de 20 de milioane de euro

Banca Italo Romena aloca sectorului agricol un plafon de 20 de milioane de euro

Banca Italo Romena acordă o atenţie deosebită sectorului agricol, oferindu-le  tuturor celor care îşi desfăşoară activitatea în acest sector, produse de creditare pe termen scurt şi mediu, adaptate diverselor nevoi specifice, pentru care a alocat un plafon de 20 de milioane de euro.

Banca Italo Romena a semnat recent cu Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură (APIA) şi Fondul de Garantare a Creditului Rural (FGCR), primele două convenţii pentru finanţarea capitalului de lucru în vederea desfăşurării activităţilor curente, destinate beneficiarilor măsurilor de dezvoltare rurală incluse în Axa II a Programului Naţional de Dezvoltare Rurală 2007-2013 şi PNDC (Plăţi Naţionale Directe Complementare). Prin urmare, Banca prefinanţează subvenţiile APIA pentru categoriile de clienţi eligibili. Finanţările sunt acordate în lei, acoperind până la 80% din suma calculată pe baza certificatului eliberat de către APIA.

În plus, Banca oferă o serie de produse de creditare destinate sectorului agricol: Linia de credit pentru sectorul agricol, Creditul agricol sezonier şi Creditul pentru investiţii în sectorul agricol. Pentru aceste noi produse, clienţii au la dispozitie modalităţi de rambursare flexibile şi pot beneficia de garanţia FGCR (Fondul de Garantare a Creditului Rural) şi FNGCIMM (Fondul Naţional de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici şi Mijlocii).

"Sectorul agricol este un sector important pentru dezvoltarea României, având un potenţial de dezvoltare ridicat şi, în acelaşi timp, o mare nevoie de finanţare. Colaborarea cu instituţii cheie din sectorul agricol a venit aşadar în mod  firesc, permiţându-ne să le oferim persoanelor interesate cele mai bune soluţii de finanţare”, a declarat Roberto Broggini, Directorul Comercial al Băncii Italo Romena.

Banca Italo Romena a fost înfiinţătă în anul 1980 şi reprezintă un prim exemplu de joint-venture între Italia şi România în sectorul bancar. În anul 1997 a fost deschisă Sucursala Bucureşti, iar din anul 2000 Banca Italo Romena face parte din Grupul Veneto Banca, care se află printre primele 12 instituţii financiar-bancare din Italia.

Din 2001, Banca Italo Romena şi-a dezvoltat treptat reţeaua teritorială şi portofoliul de clienţi. Dintr-o bancă orientată, la început, către segmentul corporate, în special către societăţile italiene, aceasta s-a deschis treptat şi către societăţile româneşti şi segmentul retail.



Sediul central al Băncii Italo Romena se află în Italia (provincia Treviso), iar în România aceasta operează prin Sucursala Bucureşti, a cărei reţea cuprinde 22 de agenţii, dintre care 5 seă în Bucureşti, iar restul în cele mai importante oraşe.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//