• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

CBRE intermediaza tranzactia Orange de 9200 mp in Europe House

CBRE intermediaza tranzactia Orange de 9200 mp in Europe House

CBRE România, filiala locală a liderului mondial în servicii imobiliare, a intermediat la finalul anului 2012 închirierea de către Orange România a 9.200 mp în clădirea Europe House din Piaţa Victoriei. Discuţiile au privit renegocierea şi prelungirea contractului, precum şi extinderea spaţiului ocupat în clădirea aflată în patrimoniul fondului austriac de investiţii CA IMMO.

Această tranzacţie este una dintre cele mai importante pentru piaţa imobiliară din 2012, fiind de peste 7 ori mai mare decât suprafaţa medie tranzacţionată în Bucureşti anul trecut pe segmentul birouri. De asemenea, discutăm despre cea mai mare tranzacţie de renegociere a anului trecut.

„După o analiză aprofundată a opţiunilor pe care piaţa de birouri le oferă unui chiriaş de asemenea dimensiuni, Orange a decis să îşi păstreze sediul central în Piaţa Victoriei, optând în continuare pentru clădirea Europe House. CBRE a fost implicat în renegocierea termenilor comerciali şi extinderea suprafeţei, menţinându-se astfel gradul de ocupare de 100% al clădirii. Ca tendinţă în 2012, chiriaşii cu planuri de creştere ale căror contracte au ajuns la maturitate şi care au avut posibilitatea de a se extinde în locaţia existentă au preferat să continue colaborarea cu actualul proprietar”, a declarat Victor Răchită, Head of Office Agency, CBRE România.

„Decizia Orange România de a continua colaborarea ne onorează în mod deosebit şi ne obligă să păstrăm aceleaşi standarde ce caracterizează relaţiile de colaborare cu partenerii noştri din Europe House, dar şi din celelalte clădiri de birouri aflate în portofoliu, echivalând cu recunoaşterea preocupării şi a eforturilor constante legate de calitatea serviciilor oferite de proprietarul CA IMMO”, a afirmat Marian Roman, Managing Director, CA IMMO România.

Este aproape unanim recunoscut în piaţă că Orange România, filiala locala a operatorului global de telefonie mobilă Orange SA, divizia de telecomunicaţii mobile a grupului France Telecom, în calitate de chiriaş majoritar al Europe House încă din 2002, i-a „imprumutat” acesteia din urmă identitatea sa, imobilul fiind denumit informal „Clădirea Orange”.

CBRE Group, Inc. (NYSE:CBG), o companie listată la S&P 500, cu sediul central în Los Angeles, este cea mai mare firmă de servicii comerciale imobiliare din lume (raportat la încasările din 2010). Compania are aproximativ 31.000 de angajaţi (excluzând afiliaţii) şi deserveşte proprietarii de active imobiliare, investitorii şi chiriaşii prin intermendiul celor peste 300 de birouri din întreaga lume (excluzând afiliaţii).

CBRE oferă consultanţă strategică şi executorie pentru vânzarea sau închirierea proprietăţilor, servicii corporatiste, managementul proiectelor, proprietăţilor şi altor facilităţi, consultanţă în materie de credite ipotecare, estimare şi evaluare, planuri de dezvoltare, managementul investiţiei, precum şi cercetare şi consultanţă.

CA Immo a fost înfiinţat în 1987 şi are ca obiect de activitate dezvoltarea şi achiziţia de proprietăţi comerciale, în special birouri, în Austria, Germania şi Europa de Est. Valoarea totală a patrimoniului este de aproximativ 5,4 miliarde de Euro, compania fiind listată la Bursa de Valori Viena.

În România, CA Immo deţine un portofoliu a cărui valoare de piaţă estimată este de cca 420 milioane de Euro, însemnând 8% din patrimoniul total al companiei. Portofoliul local este reprezentat de active imobiliare ce însumează o suprafaţă totală inchiriabilă de 330.000 mp (Opera Center, Europe House, Bucharest Business Park, Riverplace, Europolis Park Bucharest, Retail Park Sibiu).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//