În ultimii ani, Romtelecom a trecut prin transformări majore, evoluând de la ~ un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de ~ servicii. Drept urmare, peste 50 dintre clientii Romtelecom utilizează în acest ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Simplificarea brandului Romtelecom, noua identitate vizuala, noua oferta comerciala si campania de comunicare

În ultimii ani, Romtelecom a trecut prin transformări majore, evoluând de la un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de servicii. Drept urmare, peste 50% dintre clientii Romtelecom utilizează în acest moment cel putin două servicii ale companiei.
După ce în ultimii ani cele două sub-branduri Clicknet si Dolce au sprijinit dezvoltarea serviciilor de Internet si TV, o consecintă naturală acum este redirectionarea tuturor eforturilor de comunicare către consolidarea brandului-mamă Romtelecom, ca furnizor de pachete.
“În acest sens, Romtelecom a initiat anul trecut un proces de simplificare a brandului si de schimbare a identitătii vizuale. Drept urmare, după o evolutie cu succes a celor două sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atentia si să ne îndreptăm toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru că Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate, acest brand va sprijini în continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro,” explică Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.
Pe lângă simplificarea arhitecturii de brand, brandul Romtelecom are acum un aer mai prietenos si mai dinamic, un ton mai optimist, perfect aliniat cu identitatea vizuală dezvoltată pentru canalele Dolce Sport în vara anului 2012.
“Studiile arată că Romtelecom este perceput la acest moment ca un brand foarte competent, experimentat si demn de încredere, capabil să tină pasul cu evolutia permanentă a clientilor săi. Prin schimbarea arhitecturii de brand si a identitătii vizuale ne dorim să reflectăm modul în care clientii nostri evoluează si cum, în mod consecvent, noi ne adaptăm nevoilor lor,” declară Ovidiu Ghiman.
Noua identitate vizuală este lansată printr-o nouă platformă de comunicare, sub sloganul “Studiourile Romtelecom prezintă FilmOferta”, pentru a sustine încă o dată promisiunea făcută de către companie de a oferi continut de calitate clientilor săi.
Din punct de vedere comercial, Romtelecom îsi sustine această pozitionare puternic bazată pe continut, oferind noilor săi clienti pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzând canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele două canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra – pe întreaga perioadă contractuală de doi ani. Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este dedicat celor dependenti de comedie. Preturile noilor pachete încep de la 49 lei/lună, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/lună cu TVA.
Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom beneficiază gratuit de canalele HBO si HBO Comedy până la 31 martie, urmând ca după această dată, aceste canale să fie disponibile, în cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/lună cu TVA, pentru clientii care îsi exprimă intentia de a le păstra în grilă.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info