• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Simplificarea brandului Romtelecom, noua identitate vizuala, noua oferta comerciala si campania de comunicare

Simplificarea brandului Romtelecom, noua identitate vizuala, noua oferta comerciala si campania de comunicare

În ultimii ani, Romtelecom a trecut prin transformări majore, evoluând de la un furnizor de servicii de telefonie la unul de pachete personalizate de servicii. Drept urmare, peste 50% dintre clientii Romtelecom utilizează în acest moment cel putin două servicii ale companiei.

După ce în ultimii ani cele două sub-branduri Clicknet si Dolce au sprijinit dezvoltarea serviciilor de Internet si TV, o consecintă naturală acum este redirectionarea tuturor eforturilor de comunicare către consolidarea brandului-mamă Romtelecom, ca furnizor de pachete. 

“În acest sens, Romtelecom a initiat anul trecut un proces de simplificare a  brandului si de schimbare a identitătii vizuale. Drept urmare, după o evolutie cu succes a celor două sub-branduri Dolce si Clicknet, am decis că a venit momentul să ne reorientăm atentia si să ne îndreptăm toate resursele pentru a creste capitalul de imagine al brandului-mamă, Romtelecom. Astfel, cele două sub-branduri nu vor mai fi promovate de acum înainte în portofoliul de servicii al companiei. Cu toate acestea, pentru că Dolce este recunoscut ca un brand foarte valoros, care furnizează servicii TV de calitate, acest brand va sprijini în continuare toate platformele de continut ale Romtelecom, precum canalele Dolce Sport TV si portalul dolcetv.ro,” explică Ovidiu Ghiman, Director Executiv Strategie si Comercial Rezidential, Romtelecom.

Pe lângă simplificarea arhitecturii de brand, brandul Romtelecom are acum un aer mai prietenos si mai dinamic, un ton mai optimist, perfect aliniat cu identitatea vizuală dezvoltată pentru canalele Dolce Sport în vara anului 2012.

“Studiile arată că Romtelecom este perceput la acest moment ca un brand foarte competent, experimentat si demn de încredere, capabil să tină pasul cu evolutia permanentă a clientilor săi. Prin schimbarea arhitecturii de brand si a identitătii vizuale ne dorim să reflectăm modul în care clientii nostri evoluează si cum, în mod consecvent, noi ne adaptăm nevoilor lor,” declară Ovidiu Ghiman.

Noua identitate vizuală este lansată printr-o nouă platformă de comunicare, sub sloganul “Studiourile Romtelecom prezintă FilmOferta”, pentru a sustine încă o dată promisiunea făcută de către companie de a oferi continut de calitate clientilor săi.

Din punct de vedere comercial, Romtelecom îsi sustine această pozitionare puternic bazată pe continut, oferind noilor săi clienti pachete cu servicii de televiziune, internet si telefonie, incluzând canalele premium HBO si HBO Comedy, plus cele două canale exclusive - Shorts TV si Comedy Central Extra – pe întreaga perioadă contractuală de doi ani. Shorts TV este un canal dedicat scurt-metrajelor pentru televiziune, iar Comedy Central Extra este  dedicat celor dependenti de comedie. Preturile noilor pachete încep de la 49 lei/lună, TVA inclus, pentru primele 3 luni. Pentru restul perioadei contractuale, pretul pachetului va fi de 59 lei/lună cu TVA. 

Clientii existenti de televiziune ai Romtelecom beneficiază gratuit de canalele HBO si HBO Comedy până la 31 martie, urmând ca după această dată, aceste canale  să fie disponibile, în cadrul unei oferte promotionale, la un tarif de 10 lei/lună cu TVA, pentru clientii care îsi exprimă intentia de a le păstra în grilă.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//