• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Concert Depeche Mode la Bucuresti, pe 15 mai 2013, prezentat de Cosmote

Concert Depeche Mode la Bucuresti, pe 15 mai 2013, prezentat de Cosmote

Cosmote România are plăcerea de a prezenta Depeche Mode în concert la Bucuresti, ca urmare a parteneriatului Deutsche Telekom pentru turneul European al trupei. Concertul va avea loc pe 15 mai, pe Arena Natională. Biletele pentru mult asteptatul concert sunt disponibile pe www.myticket.ro si la Diverta, Magazinul Muzica, Librăria Mihai Eminescu si Sala Palatului.

“Suntem mândri să facem parte din experienta Depeche Mode, oferindu-le clientilor nostri grandoarea acestei trupe fenomen. Rămâneti cu ochii pe noi, vor urma multe surprize pentru fanii Depeche Mode si COSMOTE România în perioada următoare”, a declarat Panos Makris, Chief Commercial Officer, COSMOTE România.

Wolfgang Kampbartold, Vice President, International Marketing Communications and Sponsoring în cadrul Deutsche Telekom, subliniază semnificatia acestui parteneriat: “Sloganul nostru, <Life is for sharing> stă la baza actiunilor noastre atunci când sustinem evenimente muzicale. Depeche Mode sunt idoli muzicali la nivel mondial, fiind celebri pentru fanii lor incredibil de loiali si comunicativi si, desigur, pentru aparitiile lor fantastice pe scenă. Suntem încântati că trupa împărtăseste viziunea noastră si va lucra cu Deutsche Telekom, ca partener al turneului. Alături de comunitatea Depeche Mode dorim să oferim fanilor o experientă unică, utilizând tehnologia, produsele si serviciile noastre.”

“Pentru noi, întotdeauna a fost important să profităm de tehnologia inovativă pentru ca fiecare nou turneu să fie mai mare si mai bun decât precedentul”, spune solistul Dave Gahan, care asteaptă cu nerăbdare această colaborare. “Cu ajutorul Deutsche Telekom, mai multi oameni decât oricând vor putea să ia parte la turneul nostru european, indiferent unde se află acestia.”

Deutsche Telekom va fi partenerul principal al turneului din nouă tări, respectiv 16 zile de concert. Noul album al trupei, “Delta Machine” va fi lansat pe 22 martie, fiind pus în vânzare atât online, cât si în magazine aflate pretutindeni în lume.

Parteneriatul cu trupa britanică duce mai departe traditia Deutsche Telekom de a se alătura unor artisti internationali colosali precum Katy Perry, Foo Fighters, Pet Shop Boys si Robbie Williams. Fiind una dintre principalele companii din industria de telecomunicatii, Telekom va sustine turneul si lansarea albumului cu ajutorul expertizei sale extinse, produselor inovatoare si acoperirii media.

Depeche Mode sunt un fenomen muzical. Inspirând idolatrizare fanilor lor, popularitatea le-a crescut  odată cu traseul lor de succes, de 32 de ani; de la o tânără trupa synth pop la staruri internationale. Cel mai recent turneu, din 2009/2010, a depăsit toate recordurile cu mai mult de 2,5 milioane de bilete vândute.

Datele turneului european 2013

Atena – 10.05.13
Sofia – 12.05.13
Bucuresti – 15.05.13
Budapesta – 21.05.13
Zagreb – 23.05.13
Bratislava – 25.05.13
Munchen –01.06.13
Stuttgart –03.06.13
Frankfurt –05.06.13
Berlin –09.06.13
Leipzig – 11.06.13
Hamburg –17.06.13
Düsseldorf –03.07.13
Düsseldorf – 05.07.13
Praga – 23.07.13
Varsovia – 25.07.13

COSMOTE România avea aproximativ 6,4 milioane de clienti la 30 septembrie 2012. Lansată în 2005, COSMOTE România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a retelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai putin de cinci ani, COSMOTE România si-a depăsit competitorii în ceea ce priveste reteaua de acoperire natională. În prezent, COSMOTE România oferă acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu. COSMOTE România este divizia locală a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsă prezentă în sud-estul Europei, care are o bază de 20.4 milioane de clienti în Grecia, Albania, Bulgaria si România.

Deutsche Telekom este una dintre principalele companii de telecomunicatii integrate din lume, având peste 131 milioane de clienti de telefonie mobile, 33 milioane de linii de telefonie fixă si peste 17 milioane de linii de Internet de mare viteză (30 septembrie 2012). Grupul oferă produse si servicii de telefonie fixă, mobile, Internet si IPTV pentru segmentul rezidential, alături de solutii de comunicare pentru clienti business. Deutsche Telekom este prezentă în aproximativ 50 de tări si are peste 230.000 angajati la nivel mondial. Grupul a înregistrat venituri în valoare de 58,7 miliarde euro în anul financiar 2011 – din care peste jumătate în afara Germaniei (31 decembrie 2011).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//