• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

De ce trebuie sa tii cont cand amenajezi camera copilului - recomandari Hornbach

De ce trebuie sa tii cont cand amenajezi camera copilului - recomandari Hornbach

Hornbach, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si grădinărit, prezintă, luna aceasta, proiectul  “Camera copiilor”, oferind astfel părintilor sfaturi de amenajare a dormitoarelor celor mici.

Majoritatea părintilor îsi doresc, când vine vorba de amenajarea camerei copiilor, să găsească solutii pentru a economisi timp în ceea ce priveste mentinerea curăteniei în aceste încăperi si, de asemenea, metode de protejare a peretilor de creativitatea celor mici.

„Pentru amenajarea camerelor copiilor, părintii ar trebui să aleagă materiale cât mai putin nocive, cum sunt vopselurile pe bază de apă sau tapetele de hârtie, tesăturile din bumbac, in sau lână. În privinta culorilor care pot fi folosite pentru decorare, este recomandat să se folosească pastelurile. Iluminatul trebuie să fie discret, iar biroul copilului ar trebui pozitionat într-o zonă cu lumină foarte bună”, a declarat Mugurel - Horia Rusu, Directorul General al Hornbach România.

Pe lângă vopselurile pentru copii si tapetele din hârtie, Hornbach pune la dispozitia clientilor săi o gamă variată de produse dedicate amenajării camerei copiilor, precum perne decorative si covoare cu modele speciale, stickere pentru pereti, tablouri, oglinzi din plexiglas (care nu se sparg si, prin urmare, elimină posibilitatea de rănire a celor mici), lămpi, ceasuri, produse pentru desenat si pictat etc.

Dintre acestea, oglinzile, stickerele si fototapetul Disney, dar si o mare parte din tipurile de tapet, se găsesc doar la Hornbach.

Totodată, majoritatea produselor pentru copii care se regăseste în magazinele retailerului de constructii si grădinărit este inspirată de eroi si eroine din povesti sau de cele mai noi filme de desene animate.

Pe parcursul lunii februarie, clientii Hornbach vor putea vedea în zona de expozitie simulările exacte pentru două camere – una dedicată fetitelor si alta băietilor – amenajate complet. În plus, va exista si o zonă în care va fi expus un tavan accesorizat cu stelute si tablouri fosforescente.

„În ceea ce priveste sortimentul din magazinele noastre, acesta este creat în asa fel încât să se poată realiza o cameră unitară pentru băieti sau fete, pe grupele de vârste 0-3 ani, 3-8 ani, 8-12 ani si peste 12 ani”, a arătat Mugurel - Horia Rusu.

Acesta a precizat că un top cinci al celor mai cumpărate produse pentru camera copiilor de la Hornbach sunt tapetele, vopseaua, perdelele, covoarele si stickerele.

În plus, copiii care vor veni cu părintii lor la cumpărături în magazinele Hornbach, vor avea posibilitatea de a participa în fiecare weekend al lunii, în intervalul orar 12.00 – 14.00, la un concurs de colorat, la care se va acorda un premiu principal si câte unul pentru locurile II si III la sfărsitul lunii februarie. Informatii suplimentare se pot găsi, începând cu 2 februarie, în magazine sau pe site-ul www.hornbach.ro.

În februarie, în zona de grădină din fiecare magazin Hornbach are loc o expozitie dedicată semintelor, pământurilor si îngrăsăminelor FloraSelf, marca de profil a retailerului, care atrage circa 40% din vânzările pe acest segment.

Semintele FloraSelf provin din recolte de calitate, sunt rezistente la dăunători si boli, sunt crescute fără modificări genetice si oferă recolte cu un gust intens. De asemenea, acestea sunt durabile.

„La ora actuală avem în ofertă peste 900 de varietăti marca FloraSelf, la care se adaugă, anual, noi game. Spre exemplu, în 2013, am lansat seminte FloraSelf Bio. Un sortiment bogat avem si pe segmentul de răsaduri, clientii putând alege din 150 de tipuri”, a spus Directorul General al Hornbach România.

Referitor la sortimentul de pământuri FloraSelf, produs în Germania sau Cehia, acesta a adăugat că însumează, în total, 17 articole care acoperă cererea diversificată de pe piata locală. Oferta Hornbach în România cuprinde substraturi pentru plante decorative de interior cu flori sau frunze, citrice, plante aromatice, legume, conifere, gazon, plante de iaz sau terenuri mlăstinoase etc.

„În total, ofertăm aproximativ 50 de amestecuri diferite de tipuri de pământ către clientii nostri”, a mentionat Mugurel - Horia Rusu.

Gama de îngrăsăminte FloraSelf, care este produsă în Germania, cuprinde, în prezent, 15 sortimente si urmează să se extindă începând cu noul sezon.

Dincolo de sortimentul vast pe aceste game de produse, clientii Hornbach beneficiază si de garantia cresterii plantelor, acestea având o calitate ridicată. Astfel, în cazul reclamatiilor îndreptătite, banii sunt returnati sau produsele sunt înlocuite, pe o perioadă de 12 luni pentru arbusti, tufe, copaci sau trandafiri.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie si se numără printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 tări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si România), operând 137 magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment detine trei magazine în Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul în Brasov si unul în Timisoara.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//