In luna martie Fundatia Post-Privatizare va organiza la Bucuresti, primul seminar din ~ cadrul celei de-a treia editii a Business Mentoring Program, o serie de ~ training-uri destinate executivilor, predate de profesori de la universitati prestigioase, cum ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- transport caini Anglia
- hoteluri
- Inseo optimizare seo
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- magazin tigari electronice sibiu
- Blog Vegan
Renumiti profesori de la MIT si INSEAD predau in Romania un program de mentorat in afaceri

In luna martie Fundatia Post-Privatizare va organiza la Bucuresti, primul seminar din cadrul celei de-a treia editii a Business Mentoring Program, o serie de training-uri destinate executivilor, predate de profesori de la universitati prestigioase, cum ar fi MIT sau INSEAD.
Din ce in ce mai multe companii romanesti au sansa sa-si internationalizeze afacerile, dar se lovesc, de cele mai multe ori, de lipsa know-how-ului. In primele doua editii, peste 150 de manageri si antreprenori au participat la seminarile BMP, iar in 2013, pe langa cursurile de marketing, strategii de vanzari, excelenta operationala, investitii si finantare precum si finante pentru nefinantisti, cursantii vor putea avea experienta Bissada Sigma Challenge.
Bissada Sigma Challenge este o simulare de ultima ora a principalelor provocari si decizii cu care se confrunta antreprenorii in mediul de afaceri international care va fi sustinuta de Youssef Bissada, autorul acestui sistem de invatare asistata de computer.
Sistemul profesorului Bissada este utilizat atat in mediul academic, de universitati importante ca INSEAD Princeton University cat si in mediul business, de catre mari companii internationale ca Orange, FIAT, General Electric, Air Liquide, SABMiller, Gaz de France, Novartis, RBC Royal Bank.
Din staff-ul de profesori care vin in Romania fac parte: Bill Aulet - managing director al Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship, Ken Morse - cofondator al Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship , Pekka Hietala, profesor finante INSEAD, Peter Barta, CEO FPP si Youssef Bissada, profesor antreprenoriat INSEAD.
“Antreprenoriatul poate fi comparat cu un maraton si nu cu un sprint, astfel incât fiecare participant trebuie sa gandeasca planul de afaceri pe termen lung. Rezultatele pozitive se construiesc si se dezvolta in timp, iar companiile nu se creeaza peste noapte. Participantii trebuie sa fie pasionati dar, in acelasi timp, rationali si rabdatori. De asemenea, pentru a reusi, acestia trebuie sa fie optimisti, dar si paranoici. Echilibrul este un aspect foarte important in acest domeniu”, e de parere Bill Aulet, unul dintre mentorii BMP.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info