• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Air France: lansarea HOP! - noua sa companie regionala

Air France: lansarea HOP! - noua sa companie regionala

Rezultată în urma regrupării celor trei companii regionale Brit Air, Regional şi Airlinair, noua companie HOP! este concepută a deveni linia aeriană de referinţă pentru zboruri regionale în Franţa, cât şi Europa, având oferte competitive şi adaptabilitate pentru cerinţele actuale ale pieţei.

Începând cu 31 martie 2013, HOP!va opera 530 de zboruri zilnice către 136 de destinaţii din Franţa şi Europa, cu tarife începând de la 55 euro per segment. Apartenenţa noii companii la grupul Air France garantează clienţilor siguranţă şi calitatea serviciilor, ce rămân priorităţile grupului.

Zborurile operate de către HOP! se adaptează noii strategii a grupului Air France. În cadrul planului Transform 2015, Grupul a restructurat operaţiunile sale pe rute medii şi scurte, ce înregistrau pierderi, în trei zone complementare de activitate: Air France, HOP! şi Transavia France.

Activitatea Air France pe curse medii şi scurte include zboruri operate din Paris Charles de Gaulle, pe rute cu un procentaj mare de călători business către destinaţii din Franţa şi Europa, precum şi zboruri din bazele regionale Marsilia, Toulouse şi Nisa.

Începând cu vara 2013, HOP! va opera zboruri în reţeaua internă din Franţa, din Paris Orly, precum şi de pe terminalul din Paris Charles de Gaulle, în colaborare cu Air France.

Pe segmentul turistic, ce este în creştere, Transavia France va opera zboruri către destinaţii europene de la Paris Orly, precum şi bazele regionale din Franţa.

Având ca slogan sintagma “Facem Europa să pară mai mică”, HOP! este concepută a fi soluţia ideală pentru a călători rapid şi simplu pe rute regionale, atât în Franţa, cât şi Europa. Compania va opera 530 de zboruri zilnice către 136 destinaţii, având o flotă modernă de 98 de aeronave ce oferă între 48 şi 100 de locuri.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//