• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

O campanie AXA, in topul preferintelor francezilor pe Youtube

O campanie AXA, in topul preferintelor francezilor pe Youtube

AXA France s-a situat în topul celor mai populare 10 reclame de pe YouTube din Franţa, într-un clasament realizat de platforma video online. Clasamentul a fost întocmit în urma evaluării tuturor videoclipurilor publicitare încărcate pe YouTube pe întreg parcursul anului 2012.  AXA France s-a situat pe locul 7 cu „Metoda Bernard”, spotul publicitar ce promovează protecţia familiei de riscurile asociate navigării pe internet.

"Puteţi urmări episoadele Bernard la http://www.youtube.com/user/AXAFranceChaine?feature=watch. AXA France este singurul asigurător din top 10, dovedind că o prezenţa online inspirată poate aduce creşteri spectaculoase vizibilităţii brand-ului. La campania AXA „Metoda Bernard” au lucrat agenţiile Buzzman şi Havas Media", spun oficialii AXA.

Damien Viel, Youtube & Google Video Head of Sales - Southern & Eastern Europe, Middle East and Africa, subliniază faptul că 2012 a fost un an foarte bun pentru online video advertising, advertiserii mizând pe puterea socială pe care acest mediu de comunicare o are. El a adăugat faptul că aproximativ 72 de ore de videoclipuri sunt încărcate pe YouTube în fiecare minut, astfel incât este obligatoriu ca advertiserii şi companiile să se asigure că reclamele lor se remarcă.

Urmând tendinţele Grupului,  AXA România îşi propune pentru anul 2013 să continue prezenta în mediul online. „Şi în România, AXA a încercat să fie cât mai prezentă în mediul online, iar anul acesta vom continua să mizăm pe acest mediu de comunicare aflat într-o dezvoltare continuă” afirma Ana Mihu, director marketing AXA Romania.

Schimbările economice şi explozia tehnologică au determinat o schimbare a modului în care consumatorii interacţionează cu brand-urile lor. Integrarea social media şi mobile marketing sunt printre cele mai puternice tendinţe la nivel mondial, în ceea ce priveşte îmbunătăţirea experienţei pe care o au consumatorii şi oferirea informaţiilor de care au nevoie la momentul potrivit.

Urmând acest trend,  AXA Asigurări a lansat încă de anul trecut şi o aplicaţie pentru smartphone, „Împreună pentru copil”, o agendă electronică comună pentru ambii părinţi care îşi propune să-i ajute pe aceştia să prioritizeze şi să împartă sarcinile zilnice legate de creşterea şi educarea copilului.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//