• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon si Hard Rock Cafe comunica prin GolinHarris

KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon si Hard Rock Cafe comunica prin GolinHarris

GolinHarris are de la începutul anului sase branduri internationale în portofoliu. Agentia va gestiona activitatea de relatii publice a mărcilor KFC, Pizza Hut si Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon si Hard Rock Café. Cele sase branduri au optat pentru „meniul” de comunicare oferit de GolinHarris.

„Am ales GolinHarris ca partener în activitatea de relatii publice, pentru că ne-a convins, înainte de toate, printr-o expertiză solidă si viziunea creativă. Este agentia care a înteles nevoile diversificate ale celor sase branduri si care, cu sigurantă, poate aduce o perspectivă nouă, inedită, în comunicarea acestora”, a declarat Monica Eftimie, Marketing Director KFC România.

GolinHarris va fi consultantul strategic atât pentru comunicare externă, cât si internă, pentru sase mărci: renumitele lanturi de restaurante KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Hard Rock Café, si celebrele brutării Paul si Cinnabon.

Managementul relatiilor cu presa, organizarea de evenimente, gestionarea comunicării de criză sunt doar o parte dintre serviciile oferite de agentie. În cadrul parteneriatului, specialistii din Bridge-ul GolinHarris vor dezvolta strategia de social media pentru fiecare brand. Aceasta va include managementul comunitătilor pe toate canalele online importante: Facebook, Twitter, Youtube, forumuri, portaluri de stiri.

„Entuziasmul si creativitatea sunt esentiale în comunicare, în special dacă vorbim de astfel de branduri: pline de energie, populare, cu grupuri de consumatori pretentiosi, care mereu se asteaptă să fie surprinsi cu o experientă nouă. Echipa GolinHarris ne-a înteles business-ul si ne-a cucerit prin idei si atitudine”, a explicat Monica Douglas, Marketing Director Pizza Hut.

„Este cu sigurantă o mândrie să lucrăm pentru sase branduri iconice, care au un impact enorm asupra consumatorilor de zeci de ani. Suntem nerăbdători să pornim împreună la drum si să demarăm primele campanii de comunicare anul acesta”, a spus Monica Botez, Partener & Head of Corporate Division, GolinHarris.

The Bridge este un hub de comunicare multimedia marca GolinHarris, o platformă unică în industria globală de PR, pentru care GolinHarris a primit deja titlul PR Innovation of the Year, în cadrul editiei precedente a PRWeek Awards. Alte instrumente speciale sunt Bright Collective, un sistem de colectare a ideilor de la comunitătile de Creatori din toate regiunile lumii, si Planning Cube, un tool dedicat de planificare strategică.

GolinHarris Bucuresti este afiliată din 2011 la una dintre cele mai valoroase retele internationale de PR, GolinHarris Worldwide. Acesta este primul birou din Europa Centrală si de Est al companiei americane care detine în total 40 de birouri în America, EMEA si APAC.

În acest an, GolinHarris Bucuresti a anuntat o schimbare majoră a modelului său de business, prin crearea unei structuri noi de agentie, bazată pe modele si instrumente proprii, inovatoare, care răspund mult mai eficient nevoilor tot mai specifice ale clientilor. Modelul g4 a fost creat la nivel global anul trecut si implementat deja în birourile din SUA, Marea Britanie, Suedia si acum în România. g4 se bazează pe aptitudini si performantă si este construit în jurul a 4 comunităti de specialisti: strategi, creatori, conectori si catalisti.

Portofoliul de clienti GolinHarris Bucuresti include companii de renume precum: Altex Romania, AVON Romania, CBRE, Century 21, Colgate-Palmolive (Romania), Crucea Rosie Română, Electrolux, Ferrero, Franklin Templeton Investments, Gaya Health Services, Johnson&Johnson, Kludi, LIDL, L’Oreal Romania, Mercedes-Benz România, Nuance Communications, Orange Romania, Praktiker, PepsiCo/Lipton, RBS – Royal Bank of Scotland, Schneider Electric Romania, SIF Muntenia, SofMedica, TeamNet International, Transavia, Unilever (Algida, Knorr), URBB – United Romanian Breweries Bereprod, VEKA România, X-Trade Brokers.

GolinHarris Bucuresti este membră a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, HyperActive, Mobile Works si Medic One si este multiplu premiată si finalistă la festivaluri locale si internationale precum PR Award Romania, European Excellence Awards, Sabre Awards si IPRA Awards.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//