• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

O noua crestere a afacerilor SIKA Romania - plus 10% in 2012

O noua crestere a afacerilor SIKA Romania - plus 10% in 2012

Sika România, unul dintre principalii jucători ai pietei locale de materiale chimice pentru constructii, a raportat în 2012 o majorare cu 10% a cifrei de afaceri, comparativ cu anul precedent, datorită concentrării pe proiecte relevante, a know-how-ului consultantilor tehnici si a produselor ce au la bază tehnologii inovatoare.

„Anul trecut am înregistrat un avans cu 10% al business-ului Sika în România, ajungând la o cifră de afaceri de 20 de milioane de euro. În 2011 am raportat, de asemenea, o crestere cu 17%, la 18 milioane de euro”, a declarat Ileana Nicolae, Director General Sika România.

Această crestere a fost influentată cu precădere de majorarea vânzărilor în retail, de specializarea continuă a consultantilor tehnici, dar si de concentrarea pe proiecte relevante. Cresterea notorietătii brandului si activitatea desfăsurată în Republica Moldova au avut, de asemenea, un impact pozitiv. 

Potrivit estimărilor Directorului General, si în acest an afacerile companiei ar putea creste cu 5%, la 21 de milioane de euro, în conditiile unei stabilităti economice la nivel national.

„Ca si în 2012, si anul acesta, măsurile interne vor avea un impact în dezvoltarea business-ului. Astfel, strategia de vânzări, atentia sporită spre identificarea nevoilor locale, cresterea calitătii serviciilor noastre si sistemele inovatoare pe care le distribuim, vor contribui la această crestere. O influentă pozitivă vor avea si deschiderea către noi piete si expertiza echipei noastre”, a mai afirmat Ileana Nicolae.

În ceea ce priveste evolutia pietei locale de materiale chimice pentru constructii în 2012, estimările Sika arată că aceasta a înregistrat un avans usor, de doar 2%. Astfel, dacă în 2011 valoarea atinsă a fost de aproximativ 900 de milioane de euro, anul trecut s-a ajuns la circa 920 de milioane de euro.

„Chiar dacă trendul a fost unul pozitiv până la jumătatea anului, disputele si tensiunile politice au avut un impact negativ în dezvoltarea pietei. Cu toate acestea, investitiile în infrastructură, în reabilitările statiilor de epurare si cele din domeniul energiei, cât si lucrările de reparatii si renovări, au sustinut dezvoltarea pietei chiar si în acest context”, a mai adăugat Ileana Nicolae.

În ceea ce priveste previziunile pentru anul în curs, reprezentanta Sika România se asteaptă la o stagnare a pietei de materiale chimice de constructii.

“Un reviriment în constructii poate fi posibil dacă băncile decid să relaxeze sistemele de creditare si, în acelasi timp, investitorii străini vor fi  din nou încurajati să investească în România – toate acestea într-un context politic si economic stabil. În acest moment, segmentul de retail este însă singurul pentru care estimăm cresteri usoare”, a subliniat Ileana Nicolae.

În ceea ce priveste evolutia segmentelor de business în 2012, reprezentantul companiei a subliniat că sistemele destinate reparatiilor, consolidărilor si protectiilor vor câstiga, în continuare, o pondere sporită în business-ul Sika România, în conditiile în care segmentul de renovări continuă să fie dominant în piata de constructii. Astfel, anul trecut vânzările de produse Sika destinate lanturilor de retail au crescut semnificativ, ajungând la 25% din business-ul companiei, fată de 20% în 2011.

O pondere importantă din business a fost realizată si de vânzările de aditivi pentru betoane, produse realizate în cadrul fabricii din Brasov, dar si de sistemele de membrane pentru acoperisuri, cât si solutiile pentru pardoselile industriale si cele pentru impermeabilizări.

În ceea ce priveste atitudinea consumatorilor finali, Ileana Nicolae a afirmat că, treptat, se observă o înclinare către produsele de calitate ridicată, deoarece acestea asigură o durată de viată mai lungă a lucrării. Pe de altă parte, în zona profesionistilor din domeniu, deschiderea este tot mai largă din prisma receptivitătii la tehnologii noi.

„Dincolo de cresterea business-ului, anul 2012 a însemnat pentru noi si implicarea în proiecte de mare anvergură, printre care se numără renovarea clădirii Primăriei Capitalei, Coridor 4 Nădlac - Pecica, Universitatea din Craiova, Uzinele Ford, Pirelli si Continental, alături de multe altele. În plus, în acest moment suntem implicati în lucrări de reabilitare a Hotelurilor de la Herculane si Covasna, construirea Autostrăzii Transilvania si a statiilor de epurare din Cluj si Alba Iulia”, a încheiat Ileana Nicolae.

Sika a înregistrat în 2012 o crestere a vânzărilor nete si la nivel de grup, cu 5,8%, ajungând astfel la un nivel al business-ului de 4,82 miliarde de franci elvetieni (CHF).

Un impact pozitiv în business-ul Sika AG a avut dezvoltarea pietelor emergente, unde business-ul companiei a crescut anul trecut cu 10,7%. În acest moment, pietele în curs de dezvoltare reprezintă aproximativ 37% din totalul vânzărilor.

Sika AG, cu sediul în Baar, este o companie elvetiană activă la nivel global, care deserveste piata materialelor chimice speciale pentru constructii si industrie. Grupul este lider în tehnologiile de procesare utilizate în domeniul sigilărilor, lipirilor, hidroizolatiilor, ancorărilor, aditivilor pentru betoane si pentru mortare, protectiilor anticorozive, pardoselilor, acoperisurilor si fatadelor.

În prezent, Sika numără subsidiare în 76 de tări si aproximativ 15.300 de angajati la nivel global, care asigură o legătură stabilă între clienti si companie si garantează reusita strategiei de afaceri. Gratie acestei structuri complexe, Sika a generat în 2012 vânzări de 4,82 miliarde CHF.

Sika România, subsidiară a concernului elvetian, a fost înfiintată în 2002, iar incepând cu luna iunie 2008 a dat în folosintă fabrica de aditivi de la Brasov - prima unitate de productie Sika din România. Compania este structurată în două divizii - Divizia de Constructii si Divizia Industrie – si furnizează pe piata locală materiale chimice de constructii (produse pentru sigilări, lipiri, ranforsări, reparatii, hidroizolatii si protectii).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//