Abonatii de servicii de cablu TV sau televiziune digitala sunt, in ultima ~ perioada, victimele tensiunilor dintre operatorii cu care au contract si companiile ce ~ detin licentele programelor TV. Marii operatori de cablu TV si televiziune digitala ~ si-au ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Avocat bun in Timisoara
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Alege Bine
- Constanta Noutati
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Grila de programe TV, tot mai dinamica datorita tensiunilor dintre companiile de continut si cele de distributie

Abonatii de servicii de cablu TV sau televiziune digitala sunt, in ultima perioada, "victimele" tensiunilor dintre operatorii cu care au contract si companiile ce detin licentele programelor TV.
Marii operatori de cablu TV si televiziune digitala si-au dezvoltat tot mai mult oferta de canale de tip "brand propriu", astfel ca sunt mai putin interesati de a raspunde afirmativ la solicitarile de pret initiate de canalele TV cunoscute.
In acest "razboi", abonatii ajung sa nu mai stie ce canale vor avea sau nu in luna urmatoare, insa contractele ii obliga de multe ori sa ramana "captivi" chiar si daca nu mai sunt multumiti de grila de programe. Chiar si cand contractul le permite, intervin insa motive precum comoditatea si lipsa ariei de acoperire, in unele cazuri.
RDS & RCS a avut multa vreme conflict deschis cu trustul Intact, GSP TV fiind motivul principal. Mai nou, RDS & RCS "s-a certat" si cu Discovery Networks, astfel ca posturile Discovery, inclusiv Animal Planet si TLC, au disparut din grila operatorului.
Si Dolce (brandul Romtelecom de servicii de televiziune) a fost implicat intr-un conflict cu Pro TV, toate canalele trustului media fiind refuzate de Dolce, datorita maririi substantiale a costurilor solicitate. Pauza de transmitere a durat aproximativ o saptamana, cele doua parti gasind in cele din urma o solutie de compromis.
Operatorii de cablu TV si televiziune digitala renunta la unele canale si le inlocuiesc cu altele, in functie de dinamica preturilor. Intr-o piata cu o mare abundenta de canale, consumatorii sunt de multe ori ultimii care decid, de fapt, ce posturi TV vor receptiona. Negocierile dintre operatori si posturile TV sunt cele care fac diferenta, presiunea consumatorilor se reflecta tot mai putin in oferta de canale.
RDS & RCS ofera clientilor sai canale proprii de filme, documentare, sport si stiri, cautand sa isi fidelizeze clientii cu acest continut propriu. La fel procedeaza si Dolce, in principal in zona de sport.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info