• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

happy-box.ro - cadouri cumparate online - 400 de experiente din tara in 7 cutii cadou happybox

happy-box.ro - cadouri cumparate online - 400 de experiente din tara in 7 cutii cadou happybox

Numai în primele nouă luni ale anului 2012, suma cheltuită de români pentru cumpărături on-line a fost de 142,6 milioane euro, conform PayU. Fată de anul trecut, vânzările magazinelor on-line de cupoane de reduceri au înregistrat o crestere cu 106%, iar magazinele de cadouri, au obtinut o crestere cu 62%.

Corelat cu cresterea bugetelor alocate cadourilor, s-a observat un trend crescător în rândul românilor de a înlocui cadourile clasice cu experiente, precum servicii de înfrumusetare, excursii sau diverse sporturi extreme.

happybox a selectat cele mai interesante 400 de experiente din tară, într-o gamă de sapte cutii cadou, oferindu-le astfel serviciilor caracteristica de tangibilitate. happybox este o afacere cu capital 100% românesc, toate experientele incluse fiind furnizate de parteneri din România.

happybox a fost înfiintat în anul 2012 si este o afacere cu capital 100% românesc, având parteneri si furnizori exclusiv din România. În felul acesta pot beneficia de o platformă largă de expunere si de vânzare chiar si cei mai mici actori de pe piata de turism si servicii, unde cel mai bun exemplu sunt pensiunile din cutia Sejur în Doi.

happybox a intrat pe piata cadourilor experiente din România cu sapte cutii cadou: Relax&Beauty, Sport&Fun, Aventura, Invitatie în Oras, Experiente Diverse, Sejur în Doi si Escapadă de Lux. Acestea sunt organizate în functie de tematica experientelor incluse si de pretul acestora, acumulând peste 400 de activităti, la alegere, din Bucuresti si din tară. Fiecare cutie happybox contine o brosură, în care sunt prezentate experientele propuse si locatiile partenere, si un voucher care se va folosi ca metodă de plată. Preturile cutiilor variază între 60 si 400 de lei.

"Am decis să intrăm pe piata cadourilor cu un nou concept pentru a veni în întâmpinarea celor care caută o alternativă la cadourile clasice. happybox se diferentiază de celelalte produse din piată prin beneficiul oferit cumpărătorului, garantat de negocierea preturilor în favoarea sa. Astfel, în orice cutie happybox sunt incluse servicii de o valoare mai mare sau cel putin egală cu pretul plătit. În ceea ce priveste beneficiarul cadoului, considerăm că acestuia îi oferim un produs superior, prin faptul că asigurăm servicii post-vânzare de intermediere a programărilor. Pentru 2013, principalul nostru obiectiv se referă la crearea unui portofoliu de clienti corporate, pentru care să realizăm produse exclusive.” a declarat Marius Avram, Director General happybox.

Până în prezent, pentru a achizitiona experiente românii apelau la site-urile de reduceri, companii care oferă experiente individuale, sau direct la centrele prestatoare sau intermediare precum agentiile de turism. Cu ajutorul acestui nou concept, experientele se încorporează într-un produs tangibil care vine împreună cu beneficiul de a putea alege dintre zeci de variante, activitatea preferată.

În prezent, cutiile cadou happybox pot fi achizitionate on-line de pe site-ul www.happy-box.ro, dar si din magazinul propriu, aflat în centrul Bucurestiului, pe Bulevardul Dimitrie Cantemir 15A, iar în 2013 produsele happybox vor fi disponibile si în alte centre partenere.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//