• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Clientii retail ai BCR, utilizatori ai Click si Alo 24 Banking BCR, au tranzactionat peste 20 miliarde lei in 2012

Clientii retail ai BCR, utilizatori ai Click si Alo 24 Banking BCR, au tranzactionat peste 20 miliarde lei in 2012

Clientii retail ai Băncii Comerciale Române (BCR) au efectuat, în anul 2012, tranzactii prin internet (serviciul Click 24 Banking) si telefon (serviciul Alo 24 Banking) în valoare de  peste 20 miliarde lei, cu aproape 30% mai mult decât în anul anterior.

Cele 20 miliarde de lei tranzactionate prin Click si Alo 24 Banking BCR au fost efectuate în aproximativ 6 milioane de transferuri, din care peste 85% din ele au fost transferuri intra si inter bancare în moneda natională, iar 15% au fost transferuri în valută.

„Ne asteptăm că si anul 2013 să sustină trendul crescător pe care l-am înregistrat anul trecut, mai ales că în ultimul trimestru, am oferit clientilor nostri multiple modalităti de tranzactionare la distantă si am facilitat accesul acestora la produsele bancare detinute: acces mai facil la serviciile de internet si phone banking, noi servicii de tip mobile banking“, a declarat Bogdan Marin, Director Executiv Canale Retail, BCR.

Desi în structura numarului de tranzactii, între clientii persoane fizice si clientii Micro nu există foarte mari diferente, microintreprinderile rulează peste 85% (adica 18,4 miliarde de lei) din sumele tranzactionate prin internet si telefon.

Cele mai mari cresteri anuale (2012 fată de 2011) ale sumelor tranzactionate prin internet si telefon au fost înregistrate de către clientii Persoane Fizice Autorizate. Astfel, acestia au efectuat anul trecut tranzactii intra si inter bancare, în lei si valută, în crestere cu peste 35% fată de anul anterior. Pe urmatorul loc se situează clientii Micro care au tranzactionat în 2012 sume cu 30% mai mari decât în 2011.

Sumele tranzactionate de către clientii persoane fizice au crescut cu peste 8% în 2012 fată de 2011.

Banca Comerciala Romana (BCR), membră a Erste Group, este cel mai important grup financiar din România, incluzând operatiunile de bancă universală (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societătile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a băncilor de locuinte si a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 în România după valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 după numărul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din România, după gradul de încredere al clientilor si după numărul celor pentru care BCR este principală institutie cu care fac banking.

BCR oferă gama completă de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 41 de centre de afaceri dedicate companiilor si  622 de unităti retail localizate în majoritatea oraselor din întreaga tară cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din România pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR având la dispozitie cea mai mare retea natională de ATM - peste 2.400 de bancomate si POS - 15.000 de terminale pentru plată cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce. 






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//