• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Carlsberg va sustine Premier League in urmatorii trei ani

Carlsberg va sustine Premier League in urmatorii trei ani

Carlsberg si Premier League au stabilit un acord pe trei ani, Carlsberg devenind astfel Berea Oficială a competitiei britanice. Parteneriatul se va extinde pe trei sezoane, începând cu sezonul 14 din 2013 si prelungindu-se cel putin până în 2015.   

"Începând cu 1847, Carlsberg s-a remarcat ca fiind o marcă inovativă, participând activ la crearea unor momente unice în viata consumatorilor, iar sloganul That calls for a Carlsberg încurajează consumatorii să fie ei însisi si să îsi urmeze visurile. În acelasi timp, Premier League este o competitie care stârneste ambitii si naste eroi. Ne bucurăm să anuntăm o astfel de asociere inspirată de valori, care să îmbine ideologiile celor două branduri legendare. That calls for a Carlsberg!”, a declarat Roccos Cosmatos, Vice Presedinte Marketing URBB, compania care are în portofoliu brandul Carlsberg în România.

Colaborarea dintre Carlsberg si fotbalul european are o lungă istorie, asa că parteneriatul cu Premier League a venit ca o reconfirmare a acestei traditii. Astfel, Carlsberg va beneficia de o nouă platformă prin care să comunice cu fanii fortbalului, nu doar din Marea Britanie, dar si din restul lumii.

Premier League este o competitie profesionistă pentru cluburi de fotbal, situată în vârful sistemului de ligi ale fotbalului englez. Competitia a fost fondată în 1992 si, de atunci, a devenit cea mai urmărită ligă de fotbal din lume. Un sezon Premier League are o durată de nouă luni si prezintă 380 de meciuri televizate în peste 212 tări din toată lumea.

Implicarea de durată a Carlsberg în fotbal

Carlsberg este una din mărcile cu cea mai longevivă implicare în fotbal, precum sponsorizarea începand cu anul 1988 a Campionatelor Europene de Fotbal, având calitatea de Partener Oficial al UEFA EURO 2012.

Brandul are o activitate bogată în lumea fotbalului prin sponsorizări semnificative ale echipelor nationale si campionatelor internationale. Încă din 1970, Carlsberg a fost primul sponsor comercial al echipei nationale si al ligii nationale din Danemarca. Această colaborare se mentine si în prezent, alături de parteneriate cu echipele nationale ale Angliei, Irlandei si Serbiei.

În fotbalul de club, Carlsberg se mândreste cu parteneriate atât în Europa, cât si în afara ei, inclusiv asocierea de durată cu FC Liverpool, un parteneriat anuntat recent cu Arsenal, precum si cu Tottenham Hotspur (Anglia), FC Copenhaga, OB-Odense (Danemarca), Hamburger SV, Hertha Berlin, FC St. Pauli (Germania), FC Porto (Portugalia) si multe altele.

Produsă după reteta daneză a tânărului antreprenor J.C. Jacobsen, încă din anul 1847, berea Carlsberg este distribuită în peste 140 de piete din întreaga lume, România fiind una din pietele pe care această marcă este prezentă.

Brandul Carlsberg a fost lansat pe piata din România în anul 2001, iar în prezent detine o pozitie puternică pe segmentul super premium, remarcându-se ca o marcă inovativă si participând activ la crearea unor momente unice în viata consumatorilor.

În anul 2011, marca Carlsberg a anuntat la nivel international o nouă pozitionare, ce încurajează consumatorii să ia atitudine, să fie ei însisi, să îsi urmeze visurile, să-si asume toate riscurile, să exploreze, să accepte provocări noi si să ia hotărâri curajoase în ceea ce priveste viata si viitorul lor, sub sloganul „That calls for a Carlsberg!”. Nu întâmplător, consumatorii Carlsberg sunt cei care răspund în mod pozitiv la aceste mesaje, fiind mai degrabă înclinati să sărbătorească, să se bucure si să aprecieze astfel de valori precum încrederea în sine, curajul si determinarea.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//