• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Cris-Tim si-a anuntat intrarea pe piata lactatelor si lansarea gamei Mandruta

Cris-Tim si-a anuntat intrarea pe piata lactatelor si lansarea gamei Mandruta

Din dorinta de a se mentine în topul preferintelor românilor, Cris-Tim, liderul pietei de mezeluri din România, si-a lărgit sfera de activitate intrând si pe piata lactatelor, prin inaugurarea EcoFerm si lansarea gamei Mândruta. Evenimentul l-a avut ca invitat pe ministrul Agriculturii, Daniel Constantin.

EcoFerm este una dintre cele mai moderne ferme de crestere a animalelor (570 capete bovine Montbeliarde) si producere de cereale si furaje (800 ha teren agricol) din tară. Fondată în 2002, unitatea se află în plin proces de certificare eco. În urma unei investitii de  675.000 de euro, anul trecut a început constructia un nou grajd, considerat de specialisti unul dintre cele mai moderne constructii de acest gen din România.

Ferma este echipată si mecanizată conform ultimelor tehnologii din domeniu, numai în 2012 s-au facut achizitii în valoare de 155.000 de euro. Toată activitatea  este computerizată, animalele sunt  atent  monitorizate si evaluate din punct de vedere al sănătătii si al productivitătii; fiecare exemplar are implantat un cip electronic, care oferă informatii complete cu privire la tratamentele la care a fost supus, cantitatea de lapte produsă zilnic sau pe mulsoare, proprietătile acestuia etc.

Tot în cursul anului 2012, în urma unei infuzii de capital de 720.000 euro s-a finalizat si construirea fabricii de procesare a laptelui - unitate la standarde europene - ce permite transferul direct al laptelui de la fermă în tancurile de procesare. Aici iau nastere produsele lansate astăzi sub brandul Mândruta.

„Într-un climat economic puternic afectat de criza economică, am ales să investim în agricultură - un domeniu spre care sunt directionate fonduri din ce în ce mai putine - pentru că suntem constienti de importanta majoră a acestui sector în economie.  Bazându-ne doar pe fonduri proprii (si împrumuturi bancare), am construit cea mai modernă si mai bine utilată fermă din tară, cu un grajd pe măsură. Am ales să le asigurăm animalelor noastre un regim cu totul special – muzică clasică, “delicatese“ din furaje combinate etc. – pentru a obtine un lapte de cea mai buna calitate. Am investit într-o fabrică la standarde europene, pentru că ne respectăm clientii si vrem să le oferim produse de calitate, proaspete si gustoase. În asta constă viziunea noastră de business.”, a declarat domnul Radu Timis, Presedinte Grup Cris-Tim.

Un aspect important al acestui proiect este trasabilitatea produsului. Tot procesul de obtinere al lactatelor este perfect controlat: de la pământul în care este pusă sământa din care vor iesi furajele si până la produsul finit aflat pe raft, la vânzare. În plus, spre deosebire de toate celelalte mărci de lactate care se comercializează pe piata din România, produsele Mândruta se obtin exclusiv din lapte de la ferma înfiintată de Cris-Tim. Pentru început, gama cuprinde lapte proaspăt, lapte bătut, sana, iaurt si smântână, urmând să se extindă ulterior si cu alte produse.

Cu o istorie de 20 de ani, Cris-Tim este liderul pietei românesti de mezeluri, oferind întotdeauna consumatorilor săi produse sigure, proaspete si savuroase, realizate cu ajutorul celor mai moderne tehnologii de procesare si prin sistemele de management al sigurantei alimentului (ISO 22000:2005), al calitătii produselor (ISO 9001:2008) si al protectiei mediului (ISO 14001: 2004).






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//