• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Schneider Electric a finalizat integrarea brandului Telvent

Schneider Electric a finalizat integrarea brandului Telvent

Telvent GIT S.A., lider în furnizarea de informatii si solutii IT în timp real, pentru o lume sustenabilă, anuntă, după o perioadă de tranzitie de un an si jumătate, finalizarea integrării mărcii Telvent in Schneider Electric.

Schneider Electric, specialistul mondial în managementul energiei, detine pozitii de lider în domeniul infrastructurii, al proceselor industriale, automatizărilor în constructii si al centrelor de date sau retelelor. Realizând venituri din vânzări în valoare de peste 22,4 miliarde de euro si având mai mult de 130.000 de angajati la nivel mondial, Schneider Electric face energia sigură, fiabilă, eficientă, productivă si verde.

Potrivit lui Ignacio Gonzalez, Presedinte si CEO al Telvent, “După o perioadă de integrare productivă, interesantă si de success, suntem mândri să fim cunoscuti sub numele de Schneider Electric. Împreună, putem continua să îmbunătătim eficienta infrastructurilor de importantă critică si să continuăm să ne concentrăm pe ajutarea clientilor în provocările construirii unei lumi sustenabile pentru generatiile viitoare”.

“Clientii Schneider Electric se pot astepta la aceleasi solutii pe care le cunosc si în care au încredere, si pot beneficia acum de noile îmbunătătiri si oferte, posibile datorită sinergiilor unice si punctelor forte pe care le împărtăsim cu Telvent”, a declarat Michel Crochon, Vicepresedinte Executiv, Infrastructure Business, Schneider Electric. “Noi credem cu tărie că noua formulă le aduce clientilor nostri valori unice si că există o compatibilitate strategică ideală cu serviciile noastre deja existente si cu cresterea noastră continuă”.

Telvent oferă solutii cu o valoare adăugată ridicată si o gamă completă de softuri cu ajutorul cărora pot fi gestionate solutiile Schneider Electric pentru managementul energiei si al proceselor, conducând eficienta infrastructurilor de importantă critică într-o nouă eră, cea a infrastructurilor inteligente, precum reteaua electrică inteligentă. Toate segmentele de afaceri Telvent au realizat o tranzitie de succes la brandul Schneider Electric, cu exceptia diviziei de agricultură, care va rămâne marca Telvent DTN/The Progressive Farmer, ca parte a strategiei de abordare a pietei.

Companiile împărtăsesc un angajament puternic si profund pentru eficientă si sustenabilitate. Integrarea Telvent de către Schneider Electric a creat o ofertă mai amplă de solutii si noi îmbunătătiri de afaceri pentru clientii din întreaga lume.

Pentru Reteaua electrică inteligentă, integrarea oferă acum un portofoliu complet de joasă si medie tensiune care, combinat cu un set complet de software-uri de management în timp real al operatiunilor, face reteaua electrică mai fiabilă, eficientă si sigură.

Pentru Infrastructurile de petrol si gaze, oferta combinată contine acum o gamă largă de solutii, de la cele pentru centrale si până la nivel de companie, pentru a crea solutii complete si integrate atât pe orizontală, cât si în aval.

Pentru segmentul de Apă si apă uzată, oferta comună contine acum solutii interoperabile pentru un proces mai inteligent de luare a deciziilor pe tot parcursul ciclului apei, reducerea pierderilor si implementarea unor retele mai inteligente de apă.

Pentru Vreme, fuziunea oferă acum informatii meteo avansate care permit, în domeniul energiei, optimizarea integrării energiilor regenerabile  în reteaua electrică, precum si informatii de optimizare a aplicatiilor în transporturi, apă si în alte domenii.

În cadrul Transportului, oferta mixtă creează o solutie de top SmartMobility, având un management îmbunătătit al retelelor de transport multi-model prin intermediul integrării de solutii de securitate de teren, sisteme, infrastructură IT si servicii de informare. De asemenea, se adaugă o nouă valoare ofertei SmartCity, asigurându-se un management mai bun al oraselor, sustenabilitate si securitate crescute si servicii imbunătătite pentru rezidenti.

Domeniile puternice de afaceri Agricultură si Servicii Globale ale Telvent vor continua să producă solutii inteligente si să îsi extindă ofertele pentru a facilita cresterea globală.

Prezenta globală a Telvent se va îmbunătăti datorită valorificării prezentei companiei Schneider Electric în cele peste 100 de tări în care are operatiuni.

Companie specializată la nivel global în managementul energiei, cu operatiuni în mai mult de 100 de tări, Schneider Electric oferă solutii integrate pentru diverse segmente de piată, detinând pozitii de lider în domeniul infrastructurii, al proceselor industriale, automatizărilor în constructii si al centrelor de date sau retelelor. Schneider Electric are, de asemenea, o prezentă extinsă si în domeniul aplicatiilor pentru segmentul rezidential. Cei peste 130 000 de angajati ai companiei lucrează pentru a face energia sigură, fiabilă, eficientă, productivă si verde, realizând venituri din vânzări în valoare de peste 22.4 miliarde de euro în 2011, prin activitatea lor constantă de a ajuta persoanele si organizatiile „să profite la maximum de resursele energetice”.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//