• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

MasterCard a premiat cele mai bune programe co-branded europene

MasterCard a premiat cele mai bune programe co-branded europene

MasterCard Europe a anuntat castigatorii premiilor europene pentru carduri co-branded, editia 2008. Ceremonia de decernare a premiilor a avut loc in timpul celei de-a noua conferinte MasterCard pentru programe de afinitate si co-branding, care s-a desfasurat in Malta. 

Conferinta de la Malta a reunit aproximativ 200 de reprezentanti ai institutiilor financiare si ai comerciantilor parteneri MasterCard si a vizat discutarea principalelor tendinte pe piata europeana a produselor co-branded. Printre acestea se numara segmentarea avansata a clientilor finali, ghiduri optimizate de emitere instant si adoptarea celor mai recente tehnologii contactless, cum ar fi MasterCard PayPass, pentru fidelizarea clientilor si cresterea beneficiilor pentru banci si comercianti.

"Discutiile care au avut loc in timpul conferintei subliniaza din nou modul in care cardurile co-branded pot crea parteneriate avantajoase atat pentru banci, cat si pentru retaileri si posesorii de carduri. Istoricul nostru ca lider in acest domeniu arata clar cum programele co-branded imbogatesc experienta utilizatorului cu mijloacele de plata electronica si consolideaza loialitatea sa fata de partenerii nostri, fie ca e vorba despre supermarket-uri, magazine generale, magazine de moda sau de electrocasnice, linii aeriene, hoteluri sau furnizori de servicii de comunicare", Andrea Scerch, General Manager European Product and Retail Solutions, MasterCard Europe.

Din juriul care a desemnat programele castigatoare ale premiilor europe MasterCard pentru carduri co-branded au facut parte si Bob Hand, Managing Director al Affinity Solutions Ltd, o companie de consultanta privind parteneriatele de marketing si Alan Leach, Director si Co-Founder al Finaccord, o campanie de cercetare privind programele de afinitate si parteneriatele dintre serviciile financiare europene.

Unul dintre cele mai populare programe de tip frequent flyer din lume, Lufthansa Miles & More este cel mai popular card co-branded din Germania, cu peste 420.000 de carduri si cu un volum de tranzactii care depaseste de cinci ori media de cheltuieli per card. in 2008, Lufthansa si Deutsche Kreditbank AG/Bayern Card Services au convertit produsul lor co-branded premium intr-un card MasterCard. Noul card este dotat cu tehnologia MasterCard PayPass, asa incat clientii Lufthansa sunt primii posesori de carduri din Germania care pot efectua plati contactless oriunde in lume.

MasterCard Europe administreaza afacerea MasterCard Worldwide in Europa. Avand sediul central in Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezenta in 51 de tari europene, organizate administrativ in trei zone care includ Zona Unica de Plati Euro (SEPA), pietele mature si pietele aflate in dezvoltare din Europa. Prin intermediul retelei sale de birouri locale, MasterCard Europe intelege si vine in intampinarea diverselor nevoi ale clientilor din diferitele piete din Europa, permitandu-le sa realizeze afaceri asa cum isi doresc.

Prin intermediul MasterCard Worldwide, MasterCard Europe ofera clientilor si consumatorilor sai din Europa acces la servicii de plata din intreaga lume. MasterCard Worldwide promoveaza comertul global, oferind o legatura economica esentiala intre institutii financiare, companii, posesori de carduri si comercianti, in intreaga lume. in tripla sa calitate de francizor, procesator si consilier, MasterCard dezvolta si sustine solutii de plata, proceseaza peste 18 miliarde de tranzactii in fiecare an si ofera analize specializate si servicii de consultanta catre institutiile financiare care ii sunt cliente si catre comercianti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//