• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Symmetrica - crestere cu 10% a business-ului si majorarea cotei pe o piata in scadere

Symmetrica - crestere cu 10% a business-ului si majorarea cotei pe o piata in scadere

Symmetrica, liderul pietei locale de pavele si borduri vibropresate si cel mai mare producător de astfel de produse pe plan autohton, a raportat o crestere cu 10% a business-ului în 2012, în ciuda scăderii pietei cu un procent similar. De asemenea, compania si-a majorat cota de piată până la 22%.

„si în 2012 ne-am majorat cifra de afaceri, ajungând la un business de 14,6 milioane de euro, comparativ cu 13,5 milioane de euro în anul precedent. Această crestere a fost sustinută cu precădere de majorarea productiei prin inaugurarea a două noi fabrici, la Prejmer (Brasov) si sintereag (Bistrita)”, a declarat Sebastian Bobu, Directorul Executiv al Symmetrica.

Acesta a subliniat că anul trecut compania a înregistrat si o majorare a cotei de piată, la 22%, fată de 18% în 2011. Această crestere este cu atât mai importantă cu cât piata locală de profil a raportat o scădere de 10% în 2012.

Dincolo de cifrele de business, printre realizările Symmetrica din acest an se numără si inaugurarea celor două noi fabrici, compania devenind astfel principalul producător local de pavele si borduri, cu o acoperire geografică natională de 80%, comparativ cu 30% în 2011.

„Prin cele cinci capacităti de productie pe care le detinem la Veresti (Suceava), Podu Iloaiei (Iasi), Bolintin Vale (în apropiere de Bucuresti), Prejmer (Brasov – martie 2012) si sintereag (Bistrita Năsăud – iulie 2012) acoperim 80% din teritoriul tării, livrând produse la preturi competitive în Moldova, Muntenia, Dobrogea si Transilvania”, a afirmat Sebastian Bobu.

În acest moment, Symmetrica are o capacitate de productie de 11.500 m de pavele si borduri pe zi, cea mai mare de pe piata românească.

De asemenea, începând din 2012, compania s-a extins si pe pietele din regiune, livrând deja primele produse în Republica Moldova. Planurile de viitor ale Symmetrica vizează extinderea treptată si în alte state învecinate. Astfel, în momentul de fată, compania se află în discutii pentru semnarea de contracte în Ucraina.

Planurile Symmetrica pentru anul viitor vizează mentinerea cotei de piată la nivelul celei atinse anul acesta, si, de asemenea, îmbunătătirea capacitătilor logistice, pentru cresterea prezentei la nivel teritorial.

“În plus, unul dintre obiectivele pentru 2013 este acela de a realiza o cifră de afaceri asemănătoare celei de anul acesta. În conditiile economice actuale, păstrarea unui business la nivelul celui actual reprezintă o realizare pozitivă”, a mai spus Sebastian Bobu.

Potrivit reprezentantului Symmetrica, instabilitatea politică, lipsa capacitătii de atragere a fondurilor private si întreruperea unor lucrări de reabilitare au fost principalii factori ce au determinat scăderea pietei de profil.

„Cu toate că în primul semestru am observat o crestere a pietei cu aproximativ 15 – 20% comparativ cu aceeasi perioadă a anului trecut, a doua parte a anului a consemnat un regres puternic”, a subliniat reprezentantul companiei.

Astfel, dacă în 2011 piata avea o valoare de 73,5 milioane de euro, anul trecut a ajuns la putin peste 66,3 milioane de euro.

„si în ceea ce priveste volumul pietei de pavele si borduri am observat o scădere, însă doar de 5%. Astfel, în 2012, piata a ajuns la acelasi volum înregistrat în 2010, de 12 milioane de metri, fată de 12,5 milioane de metri în 2011”, a mai spus Sebastian Bobu.

În ceea ce priveste evolutia pietei pentru acest an, acesta a afirmat că se asteaptă la o mentinere a volumului de produse livrate la nivelul anului 2012 – aproximativ  12 milioane de metri.

În plus, din cauza majorării costurilor la ciment si energie, anul viitor ar putea aduce si o crestere cu aproximativ 10% a pretului pe metru pentru pavele si borduri. 

Înfiintată în 1994, Symmetrica este o companie 100% românească, producătoare de pavele, borduri si rigole vibropresate pietonale si carosabile, într-o gamă variată de forme si culori.

Prima fabrică Symmetrica a fost inaugurată în 1999 la Veresti, judetul Suceava, urmată apoi de unitătile de productie de la Podu Iloaiei, judetul Iasi (2010), si Bolintin Vale, în apropiere de Bucuresti (2011). În 2012, compania a deschis două noi unităti de productie, la Prejmer, judetul Brasov si la sintereag, judetul Bistrita.

Principalele proiecte pentru care Symmetrica a livrat pavele si borduri se numără Arena Natională, parcul balnear din statiunea Vatra Dornei, magazine Carrefour, Lidl, Penny Market, parcări cu pavele ecologice în Bucuresti etc. De asemenea, produsele companiei au fost folosite pentru reabilitatea de străzi, trotuare si parcuri ecologice din întreaga tară.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//