• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Analiza Saxo Bank, Q1 2013 - politicienii se piaptana si tara arde

Analiza Saxo Bank, Q1 2013 - politicienii se piaptana si tara arde

2013 va fi anul în care vom construi o legătură, o punte între îmbunătătirea conditiilor din sistemul financiar si economia reală, care încă se clatină. Această sarcină este mult mai importantă decât ar vrea majoritatea să admită, se arată în analiza Saxo Bank pentru Q1 2013.

În acest raport, analistii băncii scriu despre faptul că lipsa de încredere din mediul afacerilor mici din America – un segment care reprezintă 65% din totalul slujbelor si al cresterii economice în SUA – este motivul pentru care Saxo Bank este mai rezervată decât prognoza generală pe cresterea economică din Q1 pentru America, dar si pentru restul globului. Prognoza pentru PIB pe Q1 2013 este +1,6%, dar Saxo Bank crede că +0,8% va fi mai aproape de adevăr.

În Europa, Saxo Bank crede că anul acesta va fi critic pentru modul în care Germania abordează proiectul UE. Germanii sunt obligati, pas cu pas, să accepte mutualizarea datoriilor, ceea ce va avea un impact major nu doar asupra ratingului pe creditul Germaniei, dar si asupra performantelor exporturilor. Specialistii Saxo Bank prognozează că dureroasa evolutie a ratei somajului si cresterea economică slabă vor determina tările Club Med să ceară mult mai ferm din partea Băncii Centrale Europene măsuri similare cu cele pe care le-a luat Banca Federală în SUA. Boardul BCE a agreat, cu majoritate de voturi, o nouă emisiune monetară, ceea ce va lăsa Bundesbank-ul Germaniei pe un fel de insulă izolată. Saxo Bank este îngrijorată de faptul că violările Tratatului UE vor fi din nou ignorate când somajul în întreaga Europă va continua să crească.

În Asia, analistii băncii vor tine sub observatie China si cerintele ei de a-si schimba modelul de business. Experimentul economic chinez e vechi deja de o generatie, fiind născut în 1979. Următorul pas al Chinei ar fi să facă trecerea de la cea mai mare economie emergentă la o superputere dezvoltată. În analiza trimestrială, Saxo Bank enumeră trei schimbări cheie pe care China trebuie să le aplice în această tranzitie:

1. Să încurajeze competitia si să scadă coruptia;
2. Să dezvolte capitalul intern pentru gestionarea averilor si stocarea lor;
3. si, cel mai important, să extindă programele de bunăstare socială, în special cele de sănătate.

Toate acestea vor ajuta procesul de transfer de la o economie care se baza aproape exclusiv pe constructia de infrastructură si exporturi la una care echilibrează totul prin consumul intern. Acest lucru se va întâmpla numai dacă statul va lua măsuri pentru a întări “plasa de sigurantă” socială, astfel încât chinezul de rând să renunte la obiceiul de a economisi, în medie, 40-50% din venit.

Steen Jakobsen , Chief Economist, Saxo Bank A/S, spune: “Ideea noastră de a sprijini economia micro este mesajul principal pe 2013, asa cum a fost si în 2012. Avem nevoie de mai mult micro si mai putin macro, pentru că singurul multiplicator economic care functionează este încrederea în noi însine, nu într-o nouă emisiune monetară. Totusi, nu suntem pesimisti în legătură cu 2013. Aspectul dificil pentru risc si economie în 2013 va fi că vom traversa un an de tranzitie în care, la început, vom încerca aceleasi lucruri, dar când vom vedea că timpul expiră, vom încerca si lucruri noi, ceea ce va fi un lucru bun. 99% dintre noi suntem gata pentru schimbare – când vor întelege si politicienii acest lucru?”

Saxo Bank este o bancă specializată în investitii si tranzactionări online. Banca permite clientilor să tranzactioneze instrumente valutare (FX), CFD-uri, ETF-uri, actiuni, contracte Futures, optiuni si alte instrumente derivate prin intermediul a trei platforme de tranzactionare; platforma pe bază de browser SaxoWebTrader, platforma care poate fi descărcată SaxoTrader si SaxoMobileTrader, o platformă pentru telefonul mobil.

Platformele sunt disponibile în peste 20 de limbi, direct de la Saxo Bank sau prin intermediul unuia dintre clientii institutionali ai băncii. White label reprezintă pentru Saxo Bank o zonă de business importantă si presupune personalizarea si crearea de mărci pentru platformele de tranzactionare  pentru alte institutii financiare si brokeri. Saxo Bank are peste 120 de clienti white label si deserveste mii de clienti retail în peste 160 de tări. Saxo Asset Management a fost lansat în 2009 pentru a deservi segmentul investitorilor bogati si, de atunci, si-a triplat volumul bunurilor pe care le gestionează. Saxo Bank are sediul în Copenhaga si birouri în Australia, Cehia, Franta, Grecia, Italia, Japonia, Olanda, Singapore, Spania, Elvetia, Marea Britanie si Emiratele Arabe Unite.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//