• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Vanzarile Cosmetic Plant au crescut cu 32 la suta pe litoral, in 2008

Vanzarile Cosmetic Plant au crescut cu 32 la suta pe litoral, in 2008

Volumul vanzarilor Cosmetic Plant a crescut semnificativ, cresterea acestora doar pe litoral fiind de circa 32 %, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Printre produsele Cosmetic Plant cel mai bine vandute anul acesta se numara uleiul si emulsia spray Oliv cu factor de protectie solara 10, emulsiile "Kids Formula" cu factor 40 si 30, lotiunea si emulsia dupa plaja.

"Romanii au devenit din ce in ce mai bine informati asupra riscului expunerii neprotejate la soare si astfel au inceput sa caute produse cu factori de protectie solara adecvati tipului lor de piele", a declarat Susana Laszlo, director comercial la Cosmetic Plant.

S-a venit in intampinarea acestor nevoi printr-o oferta variata de produse de protectie solara. Astfel, pentru protectia pielii celor mici in timpul sezonului estival au fost puse in vanzare emulsii de plaja "Kids Formula" rezistente la apa, cu factori mari de protectie: 30 si 40.

"Am observat o tendinta a consumatorilor inspre designuri noi si practice", a mai declarat Susana Laszlo. "Astfel, in gama Oliv, pe langa uleiul de plaja spray, am introdus si o emulsie spray cu atomizor, aceste doua produse situandu-se in topul vanzarilor".

De asemenea, au fost prezente pe piata emulsiile cu factori 15 si 26 in noile ambalaje de 250 ml, dar si emulsiile rezistente la apa "Sunscreen Milk" (factori 12 si 20) si lotiunea si emulsia dupa plaja cu extract de calendula si millefolium. Gama de plaja Oliv a oferit in continuare si emulsia cu factor 18 si uleiul cu factor 5.

Pe langa clasicele filtre de protectie folosite in produsele de plaja, Cosmetic Plant foloseste extracte naturale care contin filtre proprii de protectie impotriva razelor ultraviolete. Uleiul de morcov bogat in carotenoide accelereaza bronzarea, uleiul de masline este emolient, iar vitamina E neutralizeaza radicalii liberi responsabili de imbatranirea prematura a epidermei. Emolient, nutritiv si regenerator, uleiul de catina are si proprietatea de a absorbi radiatiile ultraviolete cauzatoare de eriteme si fotosensibilizare, intensificand astfel efectul filtrelor UV.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//