• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Brandul Verida Credit, o creatie Brandient

Brandul Verida Credit, o creatie Brandient

Brandient a creat Verida Credit, un brand pentru o noua firma pe piata creditelor ipotecare, fondata de institutii financiare de prim rang precum ABN Amro si CITI. In conditiile unei piete aglomerate si cu ritm de crestere accentuat, Verida a fost un proiect provocator si intens.

Brandul Verida a fost gandit si construit cu scopul de a oferi un nou model de business, in care atentia suplimentara pentru practici si grija fata de satisfacerea clientilor s-au constituit in adevarati vectori de pozitionare. Aceasta abordare a fost reflectata si la nivelul identitatii vizuale si verbale a noului brand.

"Verida, un nume care isi extrage esenta din radacina latina a cuvantului "adevar" (veritas), a fost construit pe valori precum transparenta, originalitate si onestitate. Aceste axe directoare isi gasesc reprezentarea vizuala in designul simplu si echilibrat, precum si in cromatica abordata, albastru cyan", au declarat oficialii companiei intr-un comunicat remis BRANDINFO.ro.

"Provocarea acestui proiect a fost sa reusim prin nume si design reprezentarea in paralel a doua caracteristici aparent prea indepartate: profesionalismul si expertiza echipei de management Verida pe de o parte, si popularitatea unui brand de masa, pe de alta. Prima caracteristica cere eleganta si status,a doua cere accesibilitate si nesofisticare. Raspunsul l-am gasit in simplitate si am abordat identitatea Verida in spiritul acestei idei", a declarat Iancu Barbarasa, Designer Brandient.

Brandient a lucrat pentru Verida strategia de brand, identitatea verbala si vizuala, precum si intregul sistem grafic de suport, de la designul materialelor corporatiste si de marketing si pana la designul punctului de vanzare, in perioada februarie-august 2008.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii. Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc.

Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu, Qfort etc.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//