• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Lowe&Partners si HyperActive - campanie Stella Artois in contextul Sarbatorilor de iarna

Lowe&Partners si HyperActive - campanie Stella Artois in contextul Sarbatorilor de iarna

Lowe&Partners si HyperActive pregătesc consumatorilor momente speciale în perioada sărbătorilor de iarnă, într-o nouă campanie pentru Stella Artois. Cele două agentii au surprins calitatea autentică a berii speciale Stella Artois, fabricată într-un mod original pentru a sărbători Craciunul, punând la cale surprize pentru toti cei îndrăgostiti de atmosfera lunii decembrie.

De la Constanta până la Bucuresti, din Galati până în Ploiesti, în 25 de locatii din retelele Carrefour, Cora si Real, Lowe&Partners a pus în scenă o poveste de iarnă. Punctul de atractie l-a constituit paharul întors Stella, ce amintea de globul de sticlă al copilăriei. Paharul este străjuit de Zânele Zăpezilor, hostesse special pregătite pentru acest proiect, si “adăposteste” o familie în jurul bradului, printre fulgi de zăpadă. Până la finalul anului, cei care cumpără Stella Artois vor putea câstiga pe loc, la standul de iarnă dedicat, felicitări cu decor de sărbătoare, semne de carte sau ornamente de brad.

“Numele Stella semnifică de fapt stea, în latină, si a apărut, initial, special pentru a sărbatori Crăciunul. Ne-am gândit să îi aducem pe consumatori mai aproape de începuturile brandului si să ii trimitem în locul de unde a început călătoria Stella Artois - în Belgia, chiar de Crăciun”, au spus reprezentantii Stella Artois.

Astfel, toti cei care cumpără Stella Artois în perioada campaniei, ce va continua până pe 30 decembrie, vor putea câstiga una dintre cele două excursii, pentru două persoane, în Belgia, tara de origine Stella.

“Am încercat să oferim consumatorilor o parte din magia Stella Artois care a însotit brandul de sute de ani. Am transpus povestea Crăciunului într-un set-up cu zâne, globuri, zăpadă si cadouri, astfel încat să ajungem la inimile oamenilor si să îi aducem cât mai aproape de lumea feerică a berii Stella Artois”,  a spus Corina Angearu, Account Manager, Lowe&Partners.

În paralel cu activarea in-store, campania se desfăsoară si online. Cu această ocazie, band-ul românesc Moonlight Breakfast a înregistrat o piesă si un videoclip în exclusivitate pentru campania de Crăciun a Stella Artois, ce a fost transpusă cu ajutorul HyperActive într-o aplicatie de Facebook, sub formă de felicitare electronică.

“Gingerbread, piesa semnată de Moonlight Breakfast, este un moment special menit să îti dea acea sclipire, acel zâmbet, acel “good feeling” de care ai nevoie în perioada sărbătorilor si este totodată o experientă 3D care are loc în interiorul paharului de Stella Artois si care poate fi “împrumutată” celor dragi. O găsiti aici: https://www.facebook.com/StellaArtoisRomania”, a spus Alexandra Trofin, Account Manager, Hyperactive.

Premiată la Epica, Clio, New York Festivals, Cresta, Golden Hammer si, local, la Effie, Ad’Or, AdPrint.

În România de 19 ani, Lowe creează pentru clienti precum: Bancpost, Bergenbier S.A., Ferrero, Terapia Ranbaxy, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Praktiker, Johnson & Johnson sau Crucea Rosie Română.

Lowe este o companie americană cu headquarters la Londra si birouri în peste 90 de tări si peste 9000 de angajati în reprezentantele sale din întreaga lume.

Lowe Vibe este divizia de BTL a agentiei Lowe&Partners, înfiintată la începutul acestui an.

Lowe&Partners este membră a grupului de companii din care mai fac parte: Initiative, Brand Programming Network, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works si Medic One

HyperActive este o agentie interactivă full service care oferă solutii complete de comunicare si marketing digital precum: dezvoltare si management de platforme web, marketing online (optimizare & advertising pe motoarele de căutare - SEO & Google AdWords, online advertising & PR, e-mail marketing, viral marketing), mobile marketing, hosting si proiecte interactive speciale.
Printre clientii agentiei amintim: Ferrero, Bergenbier SA, Orange Romania SA, Johnson & Johnson, BMW Romania, Bayer.

HyperActive e membra a grupului de companii din care mai fac parte Lowe&Partners, Initiative, Brand Programming Network, Medic One, Mobile Works si GolinHarris Bucuresti.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//