• EUR:
  • USD:

Promotie de Brand

Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea Vorbesti, Net Primesti de la Vodafone, pentru toti utilizatorii din Romania, indiferent de retea

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor Toshiba reintroduce Garantia No Matter What, oferind clientilor protectie completa pentru laptopurile lor

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...

citeste mai mult

Promotie de Brand

Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT Peste 30 de premii pentru cei care aleg STAR Student, pachetul gratuit de produse si servicii BT

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...

citeste mai mult

Credite pentru persoane fizice exclusiv in RON, la ING Bank Romania

Credite pentru persoane fizice exclusiv in RON, la ING Bank Romania

Începând cu 1 ianuarie 2013, ING Bank România va oferi credite cu garanţie ipotecară pentru persoane fizice doar în moneda naţională.

Luând în considerare riscul aferent contractării unui credit cu ipotecă în valută, în timp ce veniturile sunt obţinute în RON, şi restricţionarea creditării în EUR prin implementarea Regulamentului BNR 24/2011, ING Bank România a decis acordarea creditelor cu garanţie ipotecară exclusiv în RON, începând cu 1 ianuarie 2013.

ING Bank România a început să ia măsuri pentru stimularea creditării în RON încă din 2011. În urma ajustării ofertei, volumul vânzărilor de credite în RON a crescut semnificativ. Astfel, din ianuarie 2012 până în prezent, vânzările ING de credite în RON au crescut cu 38% faţă de cele în EUR.

„Un credit în RON este o alegere bună pentru că nu are riscul asociat fluctuaţiilor valutare. Încă din 2011, ne-am îndreptat atenţia către creditele în RON şi am dezvoltat produse competitive în moneda locală, iar retragerea creditelor în EUR vine ca o continuare firească a acestei strategii şi în acord cu tendinţa pieţei,” a declarat Maria Cristina Matei, Director Executiv ING Retail Banking.

Clienţii care au accesat credite în moneda europeană vor continua rambursarea în euro şi în condiţiile iniţial contractate, iar aplicaţiile deschise până la sfârşitul anului 2012 vor fi onorate în moneda solicitată.
                      
În urma semnalelor oferite de piaţă - reglementări legale care descurajează creditarea în valută, recomandările analiştilor, deciziile unor instituţii bancare de a retrage creditarea în EUR etc., tendinţa generală, în rândul potenţialilor clienţi, se îndreaptă în favoarea creditelor în moneda naţională.

Din studiile de piaţă recente reiese că preferinţele românilor se îndreaptă către produsele de creditare în moneda naţională. Spre exemplu, ultimul studiu ING International Survey (IIS) desfăşurat prin intermediul TNS Research arată ca 47% dintre românii intervievaţi ar contracta un credit în RON datorită faptului că sunt platiţi în RON, 32% ar alege tot creditul în moneda locală deoarece conştientizează că ar avea un control mai bun asupra cheltuielilor lunare, în vreme ce numai 13% dintre românii intervievaţi au declarat că ar alege creditul în euro avand în vedere o dobândă mai mică.






Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info
//