Începând cu 1 ianuarie 2013, ING Bank România va oferi credite cu ~ garanţie ipotecară pentru persoane fizice doar în moneda naţională.Luând în considerare riscul ~ aferent contractării unui credit cu ipotecă ...

- EUR:
- USD:
Promotie de Brand

Utilizatorii Cartelei Vodafone, atat cei noi cat si cei existenti, pot acumula trafic de date gratuit, de pana la 10 MB/ minut, in limita a 10 GB/ luna. In premiera, campania “Vorbesti, Net Primesti” se adreseaza si utilizatorilor din alte...
citeste mai multPromotie de Brand

Toshiba Europe GmbH a anuntat relansarea Garantiei No Matter What – o oferta care confera un plus de siguranta in cazul unor evenimente neasteptate si nedorite. Disponibila gratuit la achizitionarea laptopurilor de consum, Garantia No Matter What...
citeste mai multPromotie de Brand

Banca Transilvania a dat startul unei campanii cu peste 30 premii atractive pentru persoanele care aleg până la finalul anului pachetul gratuit STAR Student. Se pot câstiga următoarele: 3 iPhone-uri 6S, 3 Ipad-uri si 25 de brătări Fitbit...
citeste mai multCele mai citite
- Mama, ce oferta la Bancpost - replica din centrul campaniei Lowe&Partners pentru Bancpost
- Altex ofera pachete formate din laptopuri si abonamente Orange
- Rate cu 0% dobanda pentru platile cu cardurile de credit BCR la comerciantii parteneri
- Primul supermarket Lidl din Romania, la Ramnicu Valcea
- KLM opereaza prima cursa cu pasageri, folosind biokerosen ca si combustibil
- Reduceri la licentele ESET Smart Security, prin BRD @ffice
- Asigurarea privata pentru sanatatea ta - lansata de BCR si BCR Asigurari de Viata Vienna Insurance Group
- www.fotbaladevarat.ro - campanie cu premii lansata de brandul de bere Timisoreana
- Piata de leasing operational - 15-20% crestere estimata pentru 2012
- Retrospectiva anului 2011 in Piata Reducerilor de Grup - vouchere de 18 milioane euro
Linkuri recomandate
- Servicii de curatenie Cluj-Napoca
- Deblocari usi metalice
- repar frigidere la domiciliu Bucuresti
- ora exacta
- Lac de pescuit Bistrița
- Ceasuri cu Pretz Mic
- comunicate de presa
- Inele de logodna
- hoteluri
- Seturi creative copii
- Cosuri cadou Paste
- service reparatii frigidere
- Vimandra.ro
- Contabilitate Constanta
- Asfaltari Bucuresti
- Ora exacta StirI
- Apa Kangen, Aparat Apa Kangen
- Bervolo Uno, Magazin online
- Transport caini Anglia
Credite pentru persoane fizice exclusiv in RON, la ING Bank Romania

Începând cu 1 ianuarie 2013, ING Bank România va oferi credite cu garanţie ipotecară pentru persoane fizice doar în moneda naţională.
Luând în considerare riscul aferent contractării unui credit cu ipotecă în valută, în timp ce veniturile sunt obţinute în RON, şi restricţionarea creditării în EUR prin implementarea Regulamentului BNR 24/2011, ING Bank România a decis acordarea creditelor cu garanţie ipotecară exclusiv în RON, începând cu 1 ianuarie 2013.
ING Bank România a început să ia măsuri pentru stimularea creditării în RON încă din 2011. În urma ajustării ofertei, volumul vânzărilor de credite în RON a crescut semnificativ. Astfel, din ianuarie 2012 până în prezent, vânzările ING de credite în RON au crescut cu 38% faţă de cele în EUR.
„Un credit în RON este o alegere bună pentru că nu are riscul asociat fluctuaţiilor valutare. Încă din 2011, ne-am îndreptat atenţia către creditele în RON şi am dezvoltat produse competitive în moneda locală, iar retragerea creditelor în EUR vine ca o continuare firească a acestei strategii şi în acord cu tendinţa pieţei,” a declarat Maria Cristina Matei, Director Executiv ING Retail Banking.
Clienţii care au accesat credite în moneda europeană vor continua rambursarea în euro şi în condiţiile iniţial contractate, iar aplicaţiile deschise până la sfârşitul anului 2012 vor fi onorate în moneda solicitată.
În urma semnalelor oferite de piaţă - reglementări legale care descurajează creditarea în valută, recomandările analiştilor, deciziile unor instituţii bancare de a retrage creditarea în EUR etc., tendinţa generală, în rândul potenţialilor clienţi, se îndreaptă în favoarea creditelor în moneda naţională.
Din studiile de piaţă recente reiese că preferinţele românilor se îndreaptă către produsele de creditare în moneda naţională. Spre exemplu, ultimul studiu ING International Survey (IIS) desfăşurat prin intermediul TNS Research arată ca 47% dintre românii intervievaţi ar contracta un credit în RON datorită faptului că sunt platiţi în RON, 32% ar alege tot creditul în moneda locală deoarece conştientizează că ar avea un control mai bun asupra cheltuielilor lunare, în vreme ce numai 13% dintre românii intervievaţi au declarat că ar alege creditul în euro avand în vedere o dobândă mai mică.
Cititi mai multe articole din arhiva Brand Info